نماینده صومعه سرا در مجلس خواستار تعیین تکلیف 15 تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی شد و گفت: هیأت رئیسه هر چه سریعتر تکلیف این پرونده‌ها را روشن کند چرا که تا پایان دوره مجلس چیزی باقی نمانده است.

هیات رئیسه مجلس تکلیف 15 تفحص در کمیسیون اقتصادی را مشخص کند

قدس آنلاین: سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 29 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: تعداد تحقیق و تفحص‌های بسیاری در کل کمیسیون‌های مجلس وجود دارد که طبق ماده 212 تنها 6 ماه برای آنها زمان گذاشته شده که نباید کم و زیاد شود.

وی افزود: از آنجایی که حدود 15 تحقیق و تفحص در کمیسیون اقتصادی باقی مانده لازم است هیأت رئیسه هر چه سریعتر تکلیف این پرونده‌ها را روشن کند چرا که تا پایان دوره مجلس چیزی باقی نمانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: حقوق بازنشستگان تعیین تکلیف شده که کمیسیون تلفیق باید حقوق آنها را حین رسیدگی به لایحه بودجه سال 99 مورد توجه قرار دهد.

عبدالرضا مصری در پاسخ به تذکر دلخوش گفت: مدت زمان 6 ماه سقف زمان بررسی تحقیق و تفحص‌ها در کمیسیون‌ها است که می‌تواند زودتر از آن پایان یابد لذا از رئیس کمیسیون اقتصادی درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر پرونده تحقیق و تفحص‌ها را به پایان رسانده و به صحن علنی ارسال کند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.