خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری متهم با ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری دراین استان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۵ میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر کلاهبرداری به روش شرکت های هرمی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات فنی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد فردی با ایجاد ارتباط از طریق دوست و آشنا و تبلیغ در مورد نحوه سود دهی شرکتی با ایجاد چند جلسه توجیهی تعدادی از افراد را به این سمت و سو ترغیب کرده و قربانیان مبلغ مورد نظر را به حساب این  کلاهبردار واریز می کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی یاد آور شد: با گذشت مدت زمان اندکی سایت معرفی شده بسته و متهم با دادن وعده های دروغین مبنی بر اینکه سایت در حال به روز شدن است زمان را برای خودش می خرید و در نهایت متواری می شود.

مظاهری اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات محل حضور متهم شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و نیز با تلاش شبانه روزی متهم دستگیرشد.

وی با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: در روند تکمیل این پرونده تاکنون ۱۸ شاکی نیز شناسایی شده اند.

مظاهری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۳ فقره  کلاهبرداری اعتراف کرد، یاد آور شد: این فرد بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و در نهایت راهی زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.