نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت سردار دلها موجب جان گرفتن جبهه مقاومت شد، گفت: خون شهید سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی را تکثیر کرد.

خون شهید سلیمانی مکتب انقلاب اسلامی را تکثیر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی؛ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سرباز ولایت شهید مقاومت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد مبارز ابومهدی المهندس و همرزمانشان و شهدای سانحه هوایی که در جوار مضجع نورانی امام رضا(ع) از سوی سپاه پاسداران و با همکاری معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با حضور فرماندهان و رده‌های سپاه مستقر در استان خراسان رضوی در رواق کوثر برگزار شد، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم از سه زاویه نهایت آرزو، استجابت دعا و رسیدن به مقصد برخوردار است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عامل جاودانگی اقدام او و ماندگاری خطش شد، افزود: از زمان شهادت شهید مطالب زیادی شنیده ایم، شهادت حاج قاسم از چند زوایه مورد بحث است، شهادت برای خود او برآورده شدن حاجاتش بود و به تعبیر رهبری شهادتش باعث آسمانی شدن سردار شد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه خون سردار سلیمانی به مکتب، جبهه مقاومت و هدف او سرعت بخشید، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادت ایشان عامل حیات و جاودانگی اقدامات و ماندگاری خط او شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با اشاره به اینکه حاج قاسم با شهادتش تبدیل به یک مکتب شد، گفت: خون مبارک سردار دلها موجب قوی شدن جبهه مقاومت و وحشت استکبار جهانی شد.

وی با بیان اینکه همانطور که شهادت شهید طهرانی مقدم سبب سرعت گرفتن ساخت موشک ‌شد شهادت سرار سلیمانی نیز موجب تکثیر و سرعت گیری اهداف انقلابی خواهد شد و در حقیقت شهادت حاج قاسم سرعتی به جبهه مقاومت داد که لرزه به جان دشمن انداخت.

حجت الاسلام حاجی صادقی بُعد الگویی حاج قاسم را یک سرمشق بی بدیل برای جوانان دانست و خاطرنشان کرد: امروز جوانان ما باید با الگو پذیری از سردار سلیمانی قدردان نعمت ولایت و مطیع فرمان رهبری باشند.

وی با بیان ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی، افزود: سرباز ولایت بودن اولین ویژگی این شهید مقاومت است چرا که سردار سلیمانی هم درک درستی از مواضع رهبری داشت و هم مطیع محض رهبری بود، ایشان متعبد نسبت به ولایت بود، بنابراین یکی از مطالبات حاج قاسم این بود که قدردان معجزه این ولایت باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه  دومین ویژگی خط دهنده حاج قاسم را جامعیت ایشان برشمرد و گفت: حاج قاسم می‌دانست در فرهنگ دینی نباید تک بُعدی بود، لذا این سردار بزرگ نمونه بارز «اشدا علی الکفار و رحماء بینهم» بود و هیچ وقت سیاستش مانع اخلاقش نشد.

وی منطق، عقلانیت و قدرت را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: سخت ترین افراد در برابر منطق این شهید بزرگوار کم می‌آوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه روحیه جهادی و شجاعت ویژگی دیگر سردار دلها بود، ابراز کرد: شهید سلیمانی نسبت به حق صراحت، قاطعیت و شجاعت داشت.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی آمر به معروف و ناهی از منکر بود و اخلاص ایشان از ویژگی‌های بارز وی بود لذا می‌توان گفت که اخلاص وی موجب محبوبیتش در پیش خدا و مردم شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام است چرا که وی با حضورش در مناطق مختلف جواب کسانی را که شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند داد، گفت: توانمندی در مدیریت از دیگر ویژگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی ساده زیستی شهید را ویژگی دیگر ایشان دانست و افزود: وابسته به دنیا نبودن و تکلیف گرایی از ویژگی‌های دیگر ایشان بود.

وی با اشاره به اینکه ویژگی‌های حاج قاسم مصداق آیات فراوانی از قرآن کریم بود، گفت: شهید سردار سلیمانی به وسیله خون پاک و مطهرش خواب راحت دشمن را از بین برد.

یاد آوری می‌شود؛ این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در غم شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه(س) و شهادت مظلومانه سردار دلها به مرثیه سرایی و سینه زنی پرداختند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.