اتوبوسران امانتدار خط ۲۲.۲، یک کیف جامانده در اتوبوسش که حاوی یک هزار و ۸۰۰دلار وجه نقد بود را به صاحبش بازگرداند.

 اتوبوسران مشهدی کیفی با ۱۸۰۰ دلار وجه نقد را به صاحبش بازگرداند

به گزارش قدس آنلاین، در بین سیل خبرهای مختلفی که در این  روزهای سرد می‌شنویم، گاهی یک خبر خوب، مانند قطرات درشت باران‌های بهاری، دلمان را گرم و روزمان را شاد می‌کند؛ مهربانی در بین همسایگان امام رئوف هم چیز عجیبی نیست، در شهری که همه خادم الرضاییم، حالا اتوبوسرانی امانتدار و مهربان، کیف پولی پیدا کرده و به صاحبش بازگردانده است.

جواد زارعی، اتوبوسران ۳۹ ساله خط ۲۲.۲،  اظهار کرد: چند شب قبل، در آخرین مسیری که از پایانه انقلاب به سمت پایانه گردشگری حرکت کردم، یک ایستگاه مانده به آخر پسری نوجوان آخرین مسافری بود که از اتوبوس پیاده شد، به من اطلاع داد که یک کیف در اتوبوس جا مانده است.

این اتوبوسران جوان ادامه داد: کیف حاوی ۱۸۰۰ دلار، تراول چک، دسته چک و یک سری مدارک شخصی بود.

وی افزود: مدارک شخصی نشان دهنده هویت یک پزشک در بیمارستان بنت‌الهدی بود، کیف را به همکارم در گشت منطقه چهار تحویل دادم و او از طریق تماس با بیمارستان توانست امانت را به دست صاحبش برساند.

زارعی با بیان اینکه پزشک قدرشناس نیز پس از اطلاع از موضوع شماره همراه من را پیدا کرد و با من تماس گرفت و قدردانی کرد، متذکر شد: او حتی خواست مبلغی به عنوان مژدگانی یا تشکر به من بدهد و من ضمن تشکر قبول نکردم چون معتقدم کاری را انجام داده‌ام که وظیفه‌ام بوده است.

این اتوبوسران افزود: طی این ۱۴ سال که به عنوان اتوبوسران در خدمت مردم مشهد هستم، کیف‌های زیادی پیدا کرده‌ام که تحویل داده‌ام اما هیچکدام اینقدر موجودی نداشت و شاید به همین دلیل رسانه‌ای نشد.

وی با بیان اینکه سایر همکاران زحمتکش من نیز همین رویه را دارند، خاطرنشان کرد: ما وقتی پشت فرمان اتوبوس می‌نشینیم جان مسافران دستمان امانت است، پس اگر کیفی یا وسیله‌ای هم در اتوبوس جا بماند امانت است و موظفیم با حفظ امانتداری به صاحبش برگردانیم.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.