فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله سنگین ۶۴۷ کیلو و ۶۰۰ گرم مرفین و هروئین در بازرسی از خودرو تریلر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در گناباد خبر داد.

کشف بیش از ۶۴۷ کیلوگرم مرفین و هروئین در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و در اقدامی اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودرو تریلر از جنوب کشور به مقصد مشهد به دست آمد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران ایستگاه شهید سالاری فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد طی یک عملیات ضربتی موفق شدند خودرو تریلر مذکور را متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، ۵۷۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مرفین و ۷۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین را کشف و در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند.

سردار تقوی گفت: با دستگیری ۲ سوداگر مرگ که از عاملان اصلی قاچاق موادافیونی از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی، مشهد و تهران بودند، پرونده اعضای این باند بسته شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با توجه به نقش تعیین‌کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت اعضای باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.