همزمان با ایام فاطمیه، از زائران و مجاوران در چایخانه حضرتی بارگاه منور رضوی پذیرایی می‌شود.

پذیرایی دائمی از زائران و مجاوران در چایخانه حضرتی حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی  گفت: نخستین چایخانه حرم مطهر رضوی مصادف با دهه پایانی ماه صفر به طور موقت در اماکن متبرکه دایر شد که با پیگیری انجام شده این ایستگاه‌ها به صورت دائمی پذیرای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.
محمد توکلی با بیان اینکه در فصل پاییز از ۵۲۵ هزار زائر در این ایستگاه‌ها پذیرایی شد، گفت: در حال حاضر مدیرت خدمه، مدیریت امور رفاه زائران و مدیریت انتظامات و تشریفات آستان قدس رضوی به صورت جداگانه با استقرار چایخانه در سطح اماکن متبرکه از زائران و مجاوران پذیرایی می‌کند.
وی افزود: صحن‌های قدس و انقلاب حرم مطهر امام رضا(ع) هم اکنون از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای زائران و عزاداران است، و طبق برنامه‌های انجام شده قرار است این ایستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی پذیرای زائران با چای و یا دمنوش باشد.
توکلی ادامه داد: همچنین دو چایخانه دیگر نیز قرار است با پیگیری‌های مدیریت امور رفاه زائران آستان قدس رضوی در راسته بازار و پارکینگ شماره ۴ دایر شود تا از زائران بیشتری پذیرایی کند.
مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی اضافه کرد: معاونت امداد آستان قدس رضوی نیز بنا دارد تا ظرف چند هفته اخیر ایستگاه پذیرایی از زائران را به صورت دائمی در صحن کوثر حرم مطهر برپا کند و پذیرای زائران و مجاوران باشد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.