به مناسبت ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) سومین پویش مطالعاتی «ریحانه» در سراسر کشور از یکم بهمن برگزار می‌شود.

آغاز سومین پویش مطالعاتی «ریحانه» در سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)  هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با شخصیت و سیره زندگی دخت نبی مکرم اسلام(س) عنوان کرد و افزود: این مسابقه ذیل بسته برنامه‌های ریحانه آستان قدس رضوی برای سومین سال متوالی در ایام دهه فاطمیه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقه ریحانه تا ۳۰ بهمن ماه، مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برای پاسخگویی به سوالات مهلت دارند.
حسین سعیدی تصریح کرد: در بخش اول این دوره از مسابقه، شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب «پیراهن دوستی‌« که دربردارنده هشت قصه از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و نوشته مسلم ناصری است را از فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور و یا سایت فروشگاه الکترونیکی به‌نشر به نشانی‌ www.behnashr.com خریداری و مطالعه کنند و سپس کد انحصاری کتاب را به سامانه ۳۰۰۰۳۲۰۹ ارسال کرده و از جوایز این بخش از جمله‌ ۸ کارت هدیه ۱۰۰هزار تومانی و ۸ بسته ویژه عفاف و حجاب بهره‌مند شوند.
مدیر عامل به‌نشر اظهار داشت: علاقه‌مندان به حضور در بخش دوم مسابقه نیازی به خرید کتاب ندارند و با انتشار یک بخش از محتوای کتاب، در اینستاگرام به صورت عکس، ویدئو، پادکست، تصویرسازی و نقاشی به همراه هشتگ‌های به‌نشر و پیراهن دوستی و برچسب کردن‌(تگ) صفحه انتشارات به‌نشر @behtarinhaye_nashr شرکت کنند و از جوایز این بخش شامل ۸ کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه محدودیتی برای شرکت در بخش دوم وجود ندارد، ادامه داد: صفحه اینستاگرام علاقه‌مندان حتما باید به صورت عمومی قابل نمایش باشد و برگزیدگان از بین پست‌هایی که بیشترین لایک را داشته باشند، انتخاب می‌شوند.
وی افزود: مخاطبان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ریحانه» و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه مسابقه به شماره‌ ۰۵۱۳۷۶۵۲۰۰۸ و پیام‌رسان ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ تماس حاصل کنند.
سعیدی با اعلام اینکه از سال ۹۵ تا کنون‌۶ پویش مطالعاتی شامل مسابقه کتابخوانی ریحانه‌۱ و ۲، مهمان امام، دعبل و زلفا و در هوای انقلاب و اوسنه گوهرشاد به مناسبت‌های گوناگون و در گسترده کشوری توسط این مجموعه برگزار شده است، یادآور شد: در مجموع این ۶ پویش بالغ بر ۳۶۲ هزار نفر در این مسابقات کتابخوانی شرکت کرده‌اند.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.