«همایش ملی شهر هوشمند» با حضور اساتید برجسته و صاحب‌نام حوزه فناوری اطلاعات در مشهد برگزار می‌شود.

«همایش ملی شهر هوشمند» در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «همایش ملی شهر هوشمند» که همزمان با نهمین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار خواهد شد، سوم بهمن ماه سال جاری، میزبان علاقمندان و اهالی حوزه هوشمندسازی و فناوری‌های نوین ارتباطی است. این همایش شامل ۴ کارگاه است که از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد به اجرا درمی‌آید.

کارگاه «شهر هوشمند، فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور دکتر نوید زهدی و کارگاه «حکمرانی هوشمند و توسعه پایدار» با حضور دکتر محمدرضا سمیعی، نخستین کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده در این همایش هستند. همچنین در ادامه، دو کارگاه «مدیریت شهرهای هوشمند بر بستر IOT» با ارائه مهندس علی متولی‌زاده  و «نقش داده‌کاوی در شهرهای هوشمند» با حضور مهندس ابوالحسن افضلی، میزبان علاقه‌مندان، دست‌اندرکاران و اهالی حوزه فناوری و هوشمندسازی خواهند بود.

گفتنی است حضور در این همایش برای عموم آزاد بوده و مهلت ثبت نام تا ۳۰ دی‌ماه می‌باشد که علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت Smartexpo.Mashhad.ir  مراجعه کنند.

نهمین نمایشگاه شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه الکامپ، یکم تا چهارم بهمن ماه با حضور شرکت‌های استارت‌آپی و نوآور در حوزه هوشمندسازی خدمات و فناوری اطلاعات و ارتباطات، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.