رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در جاده‌های خراسان رضوی شاهد برف و مه گرفتگی هستیم اما تردد در تمامی محورها در جریان است.

تمام محورهای خراسان رضوی باز است/تردد در جاده‌های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی امیدوار اظهار داشت: به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها، تردد در چهار مسیر در استان فقط با زنجیر چرخ میسر است.

وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اینک در مسیر مشهد به کلات در محدوده گردنه گوجگی، مسیر درگز ـ قوچان محدوده گردنه تیوان، مسیر قوچان ـ سبزوار و جاده کاشمر ـ نیشابور در محدوده کوهسرخ به دلیل بارش برف و یخ‌زدگی سطح جاده تردد با زنجیرچرخ میسر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر مشهد- سرخس در محدوده گردنه مزداوند، جاده‌های ورودی به مشهد، مسیر آزادراه شهید شوشتری، نیشابور و تربت‌حیدریه به مشهد نیز بارش برف و لغزندگی سطح جاده گزارش شده‌است.

امیدوار خاطرنشان کرد: در مسیرهای منتهی به فریمان نیز بارش برف وجود دارد و در سایر مسیرهای استان نیز بارش باران و لغزندگی سطح جاده گزارش شده‌است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ادامه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف جرحی با پنج مجروح در جاده‌های این استان رخ داده‌ است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.