رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران همچنان در استان خراسان رضوی ادامه دارد اما فردا از شدت آن کاسته می‌شود و دوباره از روز چهارشنبه هفته‌جاری آغاز شده و تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.

بارش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی‌پور اظهار داشت: بارش باران همچنان در استان خراسان رضوی ادامه دارد اما فردا از شدت آن کاسته می‌شود و دوباره از روز چهارشنبه هفته‌ جاری آغاز شده و تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: بارش برف و باران در ۲۸ شهرستان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که بیشترین آن در جغتای با ۱۱ میلی‌متر بوده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: پس از  جغتای، مه‌ولات و باخرز به ترتیب با ۹ و هشت میلی‌متر بیشترین بارش را داشته‌اند.

قاینی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: به‌جز شهرستان‌های داورزن، فیروزه و گناباد در تمامی شهرستان‌های استان خراسان رضوی در این مدت بارش برف و باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: میزان بارش رخ داده در این مدت در شهر مشهد هفت میلی‌متر بوده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند کاهشی میانگین دما در خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا پایان هفته جاری بین دو تا چهار درجه در نوسان است.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد صفر درجه سلسیوس بود که تا چهارشنبه شب به ۶ درجه زیر صفر خواهد رسید.

قاینی پور در ادامه خاطرنشان کرد: فریمان و قوچان با کمینه دمای هوای دو درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای هشت درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.