بر اساس اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد طرح خود درباره فلسطین را قبل از برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی ارائه کند.

احتمال ارائه طرح معامله قرن ترامپ پیش از انتخابات رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از روسیا الیوم، تارنمای کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان آگاه اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، ظرف روزهای آینده در مورد ارائه طرح صلح آمریکایی معروف به ”معامله قرن“، قبل از انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

این کانال صهیونیستی از رایزنی‌های گسترده در روزهای اخیر بین اعضای ”کادر طرح صلح“ وابسته به کاخ سفید درباره ارائه معامله قرن قبل از انتخابات رژیم صهیونیستی و تاثیری که این اقدام بر نتایج آن خواهد داشت خبر داد.

مسئولان آگاه از قضیه می‌گویند تصمیم ترامپ از چند عامل تاثیر خواهد پذیرفت: تحولات در روند استیضاح او ظرف روزهای آینده در کنگره و نشست‌های او و جرد کوشنر، مشاور ارشدش، با سران کشورهای جهان به ویژه مقامات عربی روز سه‌شنبه در کنفرانس اقتصادی داووس و آنچه که آن‌ها درباره این طرح از ترامپ خواهند شنید.

این تصمیم از نتایج اجلاسی که قرار است کوشنر در این هفته با نتانیاهو و گنتس در شهر قدس برگزار کند نیز تاثیر خواهد پذیرفت، زیرا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، با ارائه معامله قرن تا پیش از انتخابات موافق است، اما بنی گانتس، رقیب او، این کار را دخالت در روند طبیعی انتخابات می‌داند.

در همین چارچوب، رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، هفته گذشته اعلام کرد طرح صلح ترامپ ممکن است تا قبل از انتخابات رژیم صهیونیستی ارائه شود. وی در مصاحبه‌ای تاکید کرد زمان ارائه معامله قرن به حل بحران سیاسی در فلسطین اشغالی برای تشکیل کابینه ارتباطی ندارد.

طرح شوم آمریکا برای منطقه تحت عنوان معامله قرن برای حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی و تحت فشار قرار دادن فلسطینیان تدوین شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.