جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری سارقان طلا و جواهرات در چناران و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

دستگیری گردانندگان باند سرقت ۵ کیلو طلا در چناران

به گزارش قدس آنلاین، سردار ابراهیم قربان زاده  در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۷روز پنج شنبه هفته گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت از مغازه طلافروشی در شهر "چناران"، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی افزود: با بررسی های پلیس در صحنه سرقت مشخص شد، عاملان سرقت در نیمه روز و هنگام تعطیلی مغازه با تخریب دیوار پشتی مغازه که استحکام ضعیفی نیز داشت و مشرف به یک گاراژ متروکه بود، وارد طلافروشی شده و بنا به اظهار مال باخته، اقدام به سرقت حدود ۵ کیلوگرم طلا و جواهرات به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کرده اند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی "چناران"در ادامه تحقیقات به اطلاعاتی دست یافتند که منجر به شناسایی یکی از عاملان سرقت شد، افزود: ماموران پلیس این متهم را در حالی که قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت با اقدامی غافلگیرانه دستگیر و مقداری از طلاهای مسروقه را نیز کشف کرد.

جانشن فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه متهم در برابر ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید ضمن معرفی ۲ همدست خود در سرقت طلاها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی طی دو عملیات جداگانه یکی از اعضای باند را در حوالی  شهر "چناران" و  متهم دیگر را در حال فرار، در استان مجاور دستگیر کردند، در این عملیات از متهمان، مقادیر دیگری از طلاهای سرقتی کشف شد.

سردار ابراهیم قربان زاده با تصریح به اعتراف سارقان دستگیر شده به جرم ارتکابی و کشف بخش زیادی از اموال، گفت: تلاش برای کشف دیگر طلا و جواهرات مسروقه و همچنین اقداملات مجرمانه اعضای این باند ۳ نفره ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی  استان خراسان رضوی در پایان گفت: مالکان طلافروشی ها باید توصیه های پلیسی در پیشگیری از وقوع سرقت ها جدی گرفته و با رعایت اصل پیشگیری و ارتقاء سطح ایمنی و حفاظت فیزیکی محل کسب و کار خود فرصت هرگونه سوء استفاده را از مجرمان بگیرند.

منبع: پلیس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.