معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دستاوردهای نظام را به طور واضح و شفاف بیان کرده که نیاز است در دهه مبارک فجر برای مردم تشریح شود.

 بیانیه گام دوم انقلاب در دهه فجر تشریح شود

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در ششمین نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مشهد افزود: تبیین گام دوم انقلاب در جامعه وظیفه همگان است زیرا عصر جدیدی در چهل سال دوم انقلاب اسلامی آغاز شده است.

وی ادامه داد: در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به نحو شایسته برای همگان بازگو شود.

وی گفت: شرایط کنونی کشور بسیار مهم و حساس است زیرا جبهه استکبار به دنبال کمرنگ کردن نقش مردم در این نظام الهی است.

جعفری افزود: حضور مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی بسیار مهمتر از سال قبل است لذا نیاز است آحاد جامعه همانند حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت خودجوش در تمام صحنه‌های انقلاب پیشگام باشند.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۲۲ بهمن نتیجه نهایی تایید صلاحیت داوطلبان نمایندگی اعلام می‌شود، دشمنان به دنبال عملیات روانی در جامعه خواهند بود که باید همگان در این زمینه هوشیار باشند.

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه جبهه مقاومت نیز گفت: آمریکا و ایادی آن ضربات سنگینی از نیروهای مقاومت خورده‌اند و به همین دلیل به دنبال تضعیف آنان هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: آغاز برنامه‌های دهه فجر امسال که از سوی کمیته‌های ۲۹ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تدوین شده از ۱۲ بهمن ماه خواهد بود.

حجت الاسلام محمد سلطانی افزود: مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن ‌اسلامی در میدان شهدای مشهد و با نواختن نقاره‌های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)  آغاز می‌شود.
وی، گلباران جایگاه نمادین امام راحل در جماران، اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزی، رژه موتوری نیروهای مسلح و گلباران جایگاه را از دیگر برنامه‌های روز ۱۲ بهمن در مشهد برشمرد.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته ۱۵ راهپیمایی رسمی و غیر رسمی در خراسان رضوی برگزار شده که از این تعداد پنج راهپیمایی و تظاهرات طی یک ماه گذشته و پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.