یزد - رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز گفت: طی ۹ ماهه امسال ۹۶ مورد تسهیلات اشتغال و همچنین ۱۹ مورد وام مجدد برای توسعه کار به جامعه هدف تحت حمایت اعطاشده است.

کمیته امداد مهریز برای ۹۶ مددجو اشتغال‌زایی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط  کمیته امداد، احمد ایزدی، با بیان این خبر اظهار داشت : طرح‌های شغلی ایجادشده در زمینه کشاورزی، دام‌پروری، قالی‌بافی، خدماتی، صنفی و صنعتی است، و طی ۹ ماهه امسال ۹۶ مورد تسهیلات اشتغال و ۱۹ مورد وام اشتغال مجدد با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان وام برای توسعه کار به جامعه هدف تحت حمایت پرداخت ‌شده است

وی بابیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، افزود: فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آن‌ها به این نهاد از مهم‌ترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

ایزدی تصریح کرد: طی همین مدت ۸۰ نفر از متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زایی در دوره‌های آموزشی شرکت کردند و مهارت‌های شغلی لازم را فراگرفتند.

وی  با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی مراکز تولید برای دستیابی به توانمندی و خودکفایی اقتصادی، گفت: اجرای طرح‌های اشتغال‌زا از طریق راهبری شغلی با استفاده از تجربه شرکت‌های کارآفرینی و موفق درزمینهٔ اشتغال یا مشاغل خانگی در دستور کار این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.