البرز- شهردار کرج با تاکید براینکه بخشی از پروژه های شهری کرج حمایت دولتی را می خواهد، گفت: بهره گیری از فاینانس شرکت سیتیک یکی از راهکارهای تامین مالی پروژه قطار شهری است.

برخی پروژه‌های شهری کرج نیازمند حمایت دولتی است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، علی کمالی زاده با اشاره به نشستی که چندی پیش به همراه اعضای شورای شهر با معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: راه‌کارهای لازم برای تامین منابع مالی پروژه قطار شهری کرج بررسی شد.

وی افزود: بهره گیری از فاینانس یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد معاون ریاست جمهور نامه ای در خصوص اولویت دار بودن پروژه متروی کرج بزند تا بتوانیم از این فاینانس به عنوان یکی از فازهای تامین مالی پروژه استفاده کنیم.

شهردار کرج با بیان اینکه عملیات اجرایی خط ۲ پروژه قطار شهری به مراحل پایانی نزدیک شده و در مرحله خرید تجهیزات قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این مرحله دارایی ارزی و امکان واردات برخی کالاها برای شهرداری کرج از اهمیت بیشتری برخوردار است. ‌

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تلاش ما و شورای پنجم اتمام پروژه های نیمه تمام است، تاکید کرد: برخی پروژه های کلانشهر کرج نیازمند حمایت دولت است که برای دریافت این کمک ها تلاش های جدی تری باید انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.