خوزستان- حجت الاسلام طباطبایی از تبدیل سینما بهمن و اُکسین اهواز به پردیس سینمایی برای اولین بار در خوزستان خبر داد و گفت: این ۲ سینما بازسازی و چهار الی پنج سالن چند منظوره به هر کدام از آنها اضافه می شود.

خوزستان برای اولین بار دارای پردیس سینمایی می شود

به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان؛ «حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی»   از بازسازی سینماهای بهمن و اُکسین اهواز خبر داد و اظهار کرد: این سینماها که متعلق به حوزه هنری خوزستان و با بهره برداری موسسه سینمایی بهمن سبز حوزه هنری کشور در شهر اهواز هستند، بازسازی می شوند.
 
رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این ۲ سینما قدیمی هستند و نیاز به بازسازی آنها به شدت احساس می شد افزود: طی مذاکراتی که با رئیس موسسه سینمایی بهمن سبز کشور داشتیم مقرر شد ۲ سینمای بهمن و اُکسین اهواز به پردیس سینمایی تبدیل شوند و اولین پردیس های سینمایی استان خوزستان باشند.
 
حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به اینکه در اهواز کمبود سالن های هنری و چند منظوره با ظرفیت و امکانات بالا ضروری است اضافه کرد: با توجه به کمبود محل تمرین و اجرای تئاتر، گالری ها، اجرای کنسرت ها، نمایشگاه های هنری و ... در اهواز، تصمیم به انجام این کار گرفته شد.
 
وی تصریح کرد: طی جلساتی، مصوب شد این سالن ها جهت رفاه حال مردم عزیز و علاقه مند به فرهنگ و هنر و همچنین پاسخگویی به سلیقه های مختلف در آن واحد به این سینماها اضافه شود.
 
رئیس حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه بر این اساس سه سالن به سینما اکسین و پنج سالن به سینما بهمن اضافه می شود عنوان کرد: بعد از بازسازی سینما اُکسین دارای چهار سالن و سینما بهمن دارای ۶ سالن می شود و برنامه این است از راهروی های سینماها به عنوان گالری ها و نمایشگاه های نقاشی و سایر آثار تجسمی استفاده شود.
 
وی بازسازی این سینماها را در بازه زمانی ۶ ماه تا یک سال دانست و ابراز کرد: مدت زمان بازسازی این سینماها توسط شرکت بهمن سبز اعلام شده که امیدواریم در زمان مقرر این سینماها جهت استفاده هنرمندان و علاقه مندان و عموم مردم به پایان برسد.
 
رئیس حوزه هنری خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر ۲ سینمای بهمن و اکسین اهواز، یک سالن نیز به هر کدام از سینماهای آزادی آبادان و نخل خرمشهر که زیرنظر حوزه هنری هستند اضافه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.