مجری شبکه الحوار گفت: علیرغم اینکه برخی در ابتدا حمله ایران به عین الاسد را دست کم می‌گرفتند اما اکنون مشخص شد که قوی ترین کشور دنیا سیلی سختی خورده است.

تمجید مجری سرشناس عرب از "سیلی سخت" ایران به آمریکا

قدس آنلاین: صالح الازرق، مجری سرشناس شبکه الحوار که مقر آن در لندن است در رابطه با حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد گفت: بعد از هشت روز انکار، ارتش آمریکا درنهایت به زخمی شدن 11 نظامی خود در حمله موشکی ایران در 8 ژانویه به پایگاه عین الاسد اعتراف کرد، ارتش آمریکا اعلام کرد که این نظامیان دچار ضربه مغزی شده اند و اکنون درحال طی کردن دوره درمانی در آلمان هستند.

وی گفت: علاوه بر این ما شاهد خسارت‌های فراوان در پایگاه عین الاسد پس از حمله ایران بودیم و رسانه های مختلف تصاویر و اخبار آن را منتشر کردند. اکنون این سوال مطرح است که آیا آنهایی که قدرت موشکی ایران را زیر سوال می‌بردند ساکت خواهند شد؟ آیا حتی از نظر سیاسی اظهار نظری نخواهند کرد؟

الازرق گفت: چه کسی جرات داشت که چنین پاسخی به آمریکا بدهد؟ برخی با دست و دلبازی به آمریکا پول پرداخت می کنند و می دانند که آمریکا در آخر آنها را فریب خواهد داد. ایران تصمیم خود برای پاسخ مستقیم به آمریکا را گرفت و پایگاه عین الاسد را هدف قرار داد و دست کم به اعتراف خود آمریکا 11 نظامی آن ها را زخمی کرد.

این مجری سرشناس عرب در ادامه این سوال را مطرح کرد که چرا ارتش آمریکا در ابتدا این موضوع را انکار کرد؛ وزارت دفاع آمریکا اعلام کرده بود که هیچ کس آسیب ندیده و حتی تلفات مالی نداشتیم اما کم کم بعد از هشت روز این اطلاعات منتشر شد. آیا این مساله بدین معنا نیست که ایران قوی است و در تمام معادلات باید آن را جدی گرفت؟ آیا اینگونه نیست که حمله ایران مقتدرانه و واقعی بوده است و خود ایران هم از روز اول این مساله را اعلام کرد؟ این درحالی  است که برخی حمله موشکی به عین الاسد را دست کم می‌گرفتند و حتی برخی ها در برنامه ما شرکت کردند و گفتند که در رابطه با کدام سیلی صحبت می کنید اما اکنون پس از معلوم شدن شدت و میزان خسارت های وارده به پایگاه، مشخص شد که قوی ترین کشور دنیا سیلی سختی خورده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.