سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: سعی ما بر این است که در دهه‌ دوم بهمن ماه، نوبت دوم مجمع عمومی برگزار شود.

مجمع عمومی نوبت دوم «پدیده» دهه‌ دوم بهمن برگزارمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی کریمی در نشست ستاد برگزاری مجمع عمومی پدیده که با حضور سرپرست و مدیران مربوطه برگزار شد ضمن تشریح تدابیر لازم جهت برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی با رویکرد توجه و تکریم سهامداران اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در دهه‌ی دوم بهمن ماه نوبت دوم مجمع عمومی برگزار شود.

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات مثبتی در جهت برگزاری مجمع عمومی در شرایط مطلوب سهامداران انجام شده است و اطمینان داریم با برگزاری هرچه بهتر مجمع عمومی، آینده پدیده به نحو احسن و به نفع سهامداران رقم خواهد خورد.

سرپرست گروه شرکت‌های پدیده شاندیز، از همه مدیریت‌ها و معاونت‌های فعال در پروژه‌های پدیده خواست تا گزارش‌های مبسوط و عینی از اقدامات مهم و امید بخش انجام شده برای آینده پدیده تهیه کنند و به سهامداران اطلاع رسانی شود.

کریمی تصریح کرد: سهامداران گروه شرکت‌های پدیده شاندیز باید از دارایی خود آگاه باشند و بدانند چه آینده‌ای در انتظار سهامشان است.

وی تاکید کرد: بنای دست اندرکاران برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی باید بر این باشد که سهامداران امنیت سهام خود را احساس کرده و مشارکت حداکثری داشته باشند.

در این جلسه مدیران مربوطه گزارش اقدامات خود برای برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی را ارائه دادند و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
    0 0
    جواب خدارو چجوری میخواین بدین.......