رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از افزایش ۶ درجه‌ای حداکثر دمای روزانه تا روز پنج‌شنبه و کاهش ۶ درجه‌ای دمای شبانه تا پایان روز چهارشنبه خبر داد و گفت: فرداشب حداقل دمای شبانه در مشهد به ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

موج دوم بارش‌ها در راه خراسان رضوی/ کاهش ۶ درجه‌ای دمای شبانه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قاینی پور با بیان اینکه امشب سامانه بارشی از مرزهای شرقی خراسان رضوی خارج می‌شود، اظهار کرد: طی امشب تا اوایل وقت فردا ضمن کاهش محسوس دما، پدیده جوی غالب تشکیل مه است که بطور گسترده ای باعث کاهش دید در سطح استان می‌شود و لازم است رانندگان در محورهای استان توجه کافی به نکات ایمنی را داشته باشند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از عصر فردا و طی روز پنج شنبه با نفوذ سامانه ناپایدار دیگری به استان، افزایش سرعت باد به ویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی را شاهد هستیم.

وی از وقوع بارش باران و برف طی این مدت در سطح خراسان رضوی خبر داد و متذکر شد: روز پنج شنبه با توجه به رگباری بودن و حجم بالای بارش در نیمه جنوبی استان، احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط این نیمه از استان دور از انتظار نیست.

قاینی پور افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۹- درجه سلسیوس سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی کمینه و بیشینه دمای مشهد را طی ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱- و ۲+ درجه سلسیوس عنوان کرد و از افزایش ۶ درجه ای حداکثر دمای روزانه تا روز پنج‌شنبه و کاهش ۶ درجه ای دمای شبانه تا پایان روز چهارشنبه خبر داد و گفت: فرداشب حداقل دمای شبانه در مشهد به ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر می‌رسد.

وی گفت: بیشترین مقدار بارندگی از ایستگاه هواشناسی سرخس به مقدار ۱۰ میلیمتر و بیشترین ارتفاع برف از ایستگاه هواشناسی تربت حیدریه به مقدار ۲۴ سانتیمتر گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.