گیلان- همزمان با هفته پژوهش رئیس پارک علم و فناوری گیلان از حضور باشکوه ۱۰ استارت آپ موفق گیلان در نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری خبر داد.

حضور ۱۰ استارت آپ موفق گیلان در نمایشگاه هفته پژوهش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه امسال هفته پژوهش گفت: حضور استارت‌آپ‌ها، ادبیات جدیدی در کسب و کار رقم زده است که در این نمایشگاه ما شاهد حضور ۱۰ استارت آپ موفق گیلان بودیم.

وی در ادامه به برپایی کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه بیستم اشاره نمود و گفت: کارگاه‌های تخصصی و پنل‌های متعددی برگزار شده که از بخش جذاب این نمایشگاه محسوب می‌شد و همچنین در کنار این مورد بحث نیازهای فناورانه را شاهد بودیم. یعنی صنایع مختلف نیاز های خود را اعلام می کنند و شرکت‌های فناور و دانش بنیان راهکارهای خود را ارائه می دهند. از جمله این نیازهای فناورانه می توان به برپایی نیازمندی های صنعت فندوق و چای اشاره کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان ضمن تشکر و قدردانی از تمام کسانی که در برپایی نمایشگاه همکاری و یاری نمودند گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، این نمایشگاه یک فرآیند ادامه دار خواهد بود که اینطور نباشد، با اتمام هفته پژوهش، ماموریت این نمایشگاه نیز پایان پذیرد بلکه با برنامه‌های ما، این فرآیند ادامه‌دارخواهد بود.

دبیر برپایی بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش ادامه داد: همکاران من بسیار تلاش کردند که برپایی نمایشگاه امسال متفاوت باشد. یکی از مواردی که در امسال متفاوت بوده افتتاح مرکز نوآوری و صنایع خلاق است.

وی در خصوص مرکز نوآوری گفت: در کشورهای پیشرفته شرکت‌های خلاق سهم بیشتری از اقتصاد آن کشور را به خود اختصاص دادند.

باستی با اشاره به حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه امسال گفت: حضور استارت‌آپ‌ها، ادبیات جدیدی در کسب و کار رقم زده است که در این نمایشگاه ما شاهد حضور ۱۰ استارت آپ موفق گیلان بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.