گیلان - مدیرعامل برق منطقه ای گیلان گفت: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برقدار و آماده بهره برداری می شود.

پست مسکن مهر آستارا قبل از پیک بار سال ۹۹ برقدار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان ،عظیم بلبل آبادی ،اظهار کرد: پست ۶۳.۲۰ کیلوولت مسکن مهر آستارا با ظرفیت ۸۰ مگاولت آمپر با هدف تامین انرژی برق مطمئن و پایدار شهر آستارا تا قبل از پیک بار سال ۹۹ برقدار و آماده بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه تمامی تجهیزات، فونداسیون ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است، افزود: به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات و تاسیسات پست و همچنین در راستای معماری شهری و زیباسازی، تمامی تجهیزات،  فونداسیون ها و ساختمان کنترل این پست در داخل سازه مسقف سوله ای قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن این پست در منطقه مسکونی و به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و جهت رفاه و آسایش شهروندان از ترانس های بی صدای ساخت داخل کشور در این پست استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص مشخصات فنی پست گفت: این پست دارای ۱۲ فیدر خروجی، دو فیدر ترانس، یک فیدر کوپلر و ۶ فیدر خازنی در مجموع به ظرفیت ۱۴.۴ مگاوات در سطح ولتاژ ۲۰ کیلوولت می باشد.

وی یادآور شد: این پست در زمینی به مساحت ۵۷۷۶ مترمربع احداث می شود و سیستم کنترلی آن از نوع معمولی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.