گروهی از آشوب‌گران عراقی قصد داشتند همانند کلاه‌سفیدهای سوریه با پخش تصاویر ساختگی، تظاهرکنندگان را در عراق به خشونت دعوت کنند، اما پیش از رسیدن به نیت شوم خود رسوا شدند.

تکرار سناریوی کلاه سفیدها، اینبار در میدان تحریر عراق+ فیلم
به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، گروهی از آشوبگران عراقی که این روزها در میدان‌های مختلف بغداد مشغول تظاهرات و تخریب اموال عمومی و خصوصی هستند و به گفته کارشناسان عراقی، از سوی کشورهای غربی به ویژه سفارت آمریکا هدایت می‌شوند، قصد داشتند با پخش ویدئویی از تحولات میدان تحریر، علیه نیروهای امنیتی عراق جوسازی کنند و مردم را به گرفتن انتقام و اعمال خشونت فرا بخوانند و در واقع این موضوع را آغازی برای افزایش خرابکارهای خود قرار دهند.

اقدام این آشوبگران همانند اقدامات کلاه سفیدها در سوریه بوده است؛ چرا که آنان نیز با انتشار ویدئوی‌های ساختگی بارها دولت سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی متهم می‌کردند.

همکاری کلاه‌سفیدهای سوریه، که همواره با انتشار ویدئوهای ساختگی مدعی انجام اقدامات بشردوستانه هستند، با تروریست‌ها و انجام حملات شیمیایی با پرچم این کشور بارها فاش شده است. سوریه کلاه سفیدها را به عنوان شاخه‌ای از گروه‌های ترویستی می‌داند که تحت حمایت غربی‌ها قرار دارد.

خوشبختانه این ویدئو  پیش از آنکه آشوبگران مانور رسانه‌ای خود را آغاز کنند به دست کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیتر منتشر شد و این به اصطلاح معترضان رسوا شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.