۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 689368

تیم ملی هندبال مردان ایران در اقدامی تاریخی با یک تیر دو نشان زد. هندبالیست‌های کشورمان که در رقابت‌های انتخابی جهان از دور مقدماتی صعود و در دور دوم در گروه مرگ و زندگی با تیم‌های پرقدرت قاره همگروه شدند مقابل کویت میزبان کولاک کردند. ج

سلام نظامی به سردار ملی

قدس آنلاین: تیم ملی هندبال مردان ایران در اقدامی تاریخی با یک تیر دو نشان زد. هندبالیست‌های کشورمان که در رقابت‌های انتخابی جهان از دور مقدماتی صعود و در دور دوم در گروه مرگ و زندگی با تیم‌های پرقدرت قاره همگروه شدند مقابل کویت میزبان کولاک کردند. جدا از پیروزی آن‌ها در دیداری سخت و نفسگیر مردان غیور ایران قبل از شروع بازی با دادن سلام نظامی به کشور سه رنگ کشورمان پیامی مهم را به همه جهان مخابره کردند. آن‌ها به هنگام پخش سرود ملی ایران و جلو چشم همه دوربین‌های تلویزیونی با سلام نظامی خود نشان دادند که در هر حالتی و در هر منطقه از جهان که باشند سرباز وطن هستند و برای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی از هیچ فداکاری دریغ نخواهند کرد. این صحنه در سالن پر از تماشاگر «سعد عبدالله» کویت موجب تعجب و تشویق همه هواداران شد. جالب اینکه این سلام نظامی بازتاب گسترده ای در رسانه‌های مختلف و البته در فضای مجازی داشت و خیلی از سایت‌ها و خبرگزاری‌های دنیا از آن  به عنوان خبری ویژه یاد کردند. تیم ملی در حالی برای نخستین بار در تاریخ هندبال موفق شد در خاک کویت که سال‌ها قدرت نخست هندبال آسیا بود به پیروزی برسد که ملی پوشان این برد ارزشمند را به روح بزرگ «حاج قاسم سلیمانی» تقدیم کردند.

در روزهایی که میهن عزیزمان مورد بی‌مهری‌های خصمانه قرار گرفته و در صحنه ورزش به شدت تهدید می‌شویم رفتارهای غیورمآبانه ستاره‌های ملی بیش از هر زمان دیگری می‌تواند حقانیت و قدرت کشورمان را صادر و ثابت کند. هندبالیست‌های کشورمان در حالی که تعداد اندکی از ستاره‌های ناسپاس در شرایط سخت با تهدید دیگران راه پناهندگی را در پیش گرفته‌اند گوشه‌هایی جدید از وفاداری به پرچم و وطن را به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشیدند. بازتاب مفصل حرکت آن‌ها نشان داد که عرصه ورزش یکی از بهترین عرصه‌ها برای خنثی کردن حیله‌های دشمنان ایران است.

ایران یکی از امن ترین مکان‌ها برای برگزاری بازی‌های بین‌المللی است و این را همین الان می‌توانیم در خراسان شمالی با برگزاری دیدارهای بین‌المللی کشتی پهلوانی جهان با حضور بیش از 20 کشور جهان به نظاره نشست. خوشبختانه این روزها شاهد حمیت و غیرت تمام ارکان ورزش کشور چه در موضوع بازی در کشور ثالث در لیگ قهرمانان فوتبال و چه درمانور سلام نظامی به پرچم در بازی‌های آسیایی هندبال برای دفاع از تمامیت‌های ارزشی و عرضی ایران هستیم. بازی‌های مقدماتی جام جهانی، المپیک توکیو و بازی‌های باشگاهی در سطح قاره بهترین فرصت برای صدور ارزش‌ها و نشان دادن توانایی‌های بالای ایران عزیز در تمامی سطوح فرهنگی و امنیتی است. اکنون بهترین فرصت برای استفاده از موقعیت‌های ورزشی در عرصه سیاست است. آن‌ها بر خلاف شعارشان سیاست را وارد ورزش کرده اند وما با پاتک ورزشی می‌توانیم این سیاسی بازی‌های کثیف را در عرصه ورزش خنثی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.