پس از اقدام جنایتکارانه آمریکا در عراق، یکی از فرماندهان گردان‌های حزب‌الله این کشور به رئیس‌جمهور عراق درباره دیدار با همتای آمریکایی خود در حاشیه نشست داووس هشدار داد.

حزب‌الله عراق: برهم صالح نباید با ترامپ دیدار کند

به گزارش گروه بین الملل قدس  آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، ابوعلی العسکری،  یکی از فرماندهان گردان‌های حزب‌الله عراق، تهدید کرد در صورتی که برهم صالح، رئیس جمهور این کشور، در حاشیه نشست‌های مجمع جهانی اقتصاد در داووس با دونالد ترامپ، همتای آمریکایی‌اش، دیدار کند، از بغداد اخراج خواهد شد.

او گفت: چنین اقدامی نقض اراده ملت و نادیده گرفتن خون عراقی‌ها خواهد بود. اگر برهم صالح با ترامپ دیدار کند، از بغداد اخراج و به عنصر نامطلوب تبدیل خواهد شد.

این فرمانده حزب‌الله عراق در توئیت خود نوشت: تاکید می‌کنیم برهم صالح باید به خودداری از دیدار با ترامپ احمق و باند قاتل همراه او، پایبند باشد.

سیزدهم دی ماه در پی حملات تجاوزکارانه آمریکا به فرودگاه بغداد، سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهروز مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی، سروان پاسدار وحید زمانی نیاو و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی عراق، و تعدادی دیگر از مجاهدان این سازمان به شهادت رسیدند. به دنبال این اقدام جنایت‌کارانه آمریکا، گروه‌های مقاومت اعلام کردند این اقدام آمریکا را تلافی خواهند کرد..

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.