زنجان –فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و کمبود طعمه، ۱۲ مورد گزارش در خصوص مشاهده گرگ از سوی ساکنان شهرک‌های اقماری شهر زنجان به این اداره کل اعلام شد.

گرگ ها به شهرک های زنجان پناه آوردند

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و کمبود طعمه، ۱۲ مورد گزارش در خصوص مشاهده گرگ از سوی ساکنان شهرک‌های اقماری شهر زنجان به این اداره کل اعلام شد.

اسماعیل قلی زاده با بیان اینکه گزارش‌های واصله از منطقه گاوازنگ زنجان، کوی فرهنگ، اراضی پائین کوه، شهرک نصر، بوده است، افزود: ۲ مورد از گزارش ها مسجل شد که بلافاصله ماموران یگان حفاظت محیط زیست به محل اعزام شده و نسبت به دفع این حیوانات وحشی اقدام کردند.

وی از ساکنان شهرک های اقماری و حاشیه‌نشینان شهر زنجان خواست در صورت مشاهده گرک در حریم شهر، بلافاصله موضوع را با اداره کل حفاظت محیط زیست در میان بگذارند تا نسبت به متواری کردن آن اقدام شود.

قلی زاده افزود: قریب ۲۰ روز پیش به علت سهل انگاری چوپان، ۲ قلاده گرگ به دام های درحال چرا در روستای چرزه واقع در شهرستان طارم، هجوم آورده و ۱۲ راس گوسفند را تلف کردند.  

........................

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.