بیست و دومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور در حالی به میزبانی مشهد در حال برگزاری است که بهترین‌های اوزان مختلف بخش جوانان و امیدها در راست دست معرفی شدند.

برترین‌های رده جوانان مچ‌اندازی کشور مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، بیست و دومین دوره رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی کشور به میزبانی مشهد در حال برگزاری است، بهترین‌های اوزان مختلف بخش جوانان و امیدها در راست دست معرفی شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم آرشین یاری نژاد از تیم «خراسان الف» به عنوان اول دست یافت و عرفان کُر و حسین جعفری از گلستان و خراسان (ب) دوم و سوم شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علی جامی از فارس بر سکوی اول قرار گرفت، محمد جواد زارع زاده از یزد دوم و امیرحسین صالحی از اصفهان سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سجاد اشرف از فارس، حسین غوریانی از خراسان رضوی و علیرضا ابراهیمی پور از یزد در رده‌های اول تا سوم جای گرفتند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد جلیلی از فارس اول شد، محمدرضا علی اکبری از خراسان شمالی دوم و رسول محمد الف از گلستان جایگاه سوم را به دست آوردند.

در ۷۵ کیلوگرم جمیل کُر از گلستان رتبه اول را به خود اختصاص داد، آرشین نادری از کردستان بر رتبه دوم تکیه زد و محمدعلی سلمانی از مازندران سوم شد.

در نهایت در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز محمد فوقانیان از خراسان رضوی قهرمان شد، احسان کتوک از گلستان به جایگاه دوم بسنده کرد و رتبه سوم نیز به عرفان غلامیان اختصاص یافت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.