دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به لیست تهران فرآیندی را طراحی کرد که این فرآیند براساس زمان بندی صورت گرفته در حال اجرا است.

تاخیر در برگزاری مجمع عمومی شورای ائتلاف برای رسیدن به وحدت حداکثری

قدس آنلاین: مهدی اقراریان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران با تشریح آخرین فرآیند های تشکیل لیست ۳۰ نفره تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به لیست تهران فرآیندی را طراحی کرد که این فرآیند براساس زمان بندی صورت گرفته در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف تهران در روز پنج شنبه یک گام دیگر به نهایی شدن لیست تهران نزدیک خواهد شد افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده و دعوت از ۱۵۹ نامزد انتخاباتی تهران که براساس نظر احزاب، اقشار، اصناف، تشکل ها و چهره‌های شاخص معرفی شدند و از طریق مصاحبه نهایی شدند.

اقراریان ادامه داد: در روز پنج شنبه این امکان برای اعضای مجمع عمومی تهران فراهم خواهد شد تا بتوانند اطلاعات علمی و عملی این ۱۵۹ نفر را در سایت شورا مشاهده کنند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: پیش از این امکان بارگذاری اطلاعات از سوی کاندیداها را در سایت فراهم کرده بودیم تا اعضای مجمع تهران با شناخت بهتر به رای دادن و تشکیل لیست ۳۰ نفره اقدام کنند.

اقراریان با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گام دوم انقلاب با نگاه به تجربه سیاست‌ورزی در چهار دهه گذشته به دنبال وحدت بین تمام جریان ها و سلیقه های داخل جبهه انقلاب اسلامی است عنوان کرد: تلاش می کنیم در تهران به یک لیست واحد دست پیدا کرده و در راستای ائتلاف جریانات مختلف انقلاب اسلامی گام برداریم.

اقراریان در ادامه تاکید کرد: لیست منتشر شده در رسانه ها به عنوان لیست شورای ائتلاف، لیست نهایی نیست چرا که ممکن است ترکیب این لیست در پی جلساتی که با هدف دستیابی به وحدت حداکثری در حال برگزاری است تغییر کند که در این صورت لیست نهایی قبل از رای گیری در مجمع عمومی اعلام خواهد شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران خاطر نشان کرد: مجمع عمومی تهران که قرار بود این هفته برگزار شود با هدف وحدت حداکثری هفته آینده با حضور اقشار مختلف از شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.