فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام رفتار، اجراییات، تفکر، برنامه‌ها و عملیات‌هایمان در راستای دستور خداوند است، این کسوت مرزبانی مدال افتخار و روح حاکم بر مرزبانی همان هدف خلقت انسان است.

مرزبانی، مدال افتخار ما است

به گزارش قدس آنلاین، سردار قاسم رضایی  در مراسم جشن دانش‌آموختگی مرزبانان مرکز علوم و فنون ثامن الائمه(ع) با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی او را وحدت ساز و الگوساز دانست و اظهارکرد: سردار سلیمانی بوی عطر الهی داشت، برگرفته از آیات الهی و تفسیری از آیات الهی بود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره بر چگونگی دفاع سردار سلیمانی از مرزهای اسلام بر پیروی از راه و روش او تاکید کرد.

وی افزود: این کشور و این نظام شکست ناپذیر و استکبار شکننده‌است که علت آن روحیه، اقتدار و ایمان است.

سردار رضایی با اشاره به مرزبانان حاضر در جلسه، وجود آنها، تربیت و نوع پرورش‌شان را مایه افتخار نظام و ملت بزرگ ایران دانست و بر خانواده، مربیان و فرماندهان آنها برای تربیت نیکوی این افراد، درود فرستاد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تفاوت نیروهای جمهوری اسلامی ایران این است که وجودشان برای اجرای احکام الهی بوده و روح حاکم بر اعمال، کردار و رفتارشان احکام الهی است، رفتار، ادب و اخلاق‌شان نیز اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خدا را سپاس که توفیق داده از دستاوردهای انقلاب و این حرم ایران اسلامی، در کسوت پاسدار و مرزبانِ مدافع و اجرای وظیفه، کسب تکلیف کنیم.

سردار رضایی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز ام‌القری جهان اسلام است و قلب تپنده جهان اسلام در خطه مقدس ایران اسلامی است، نفس گرم ولی‌فقیه و ولایت در این مرز و بوم گرم است، امروز ما افتخار داریم بگوییم لقب ما مدافع حرم است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران متذکر شد: افتخار ما بر این است که لقب مرزبان گرفتیم و پیرو راه صلحا هستیم، افتخار ما این است که دعای پر مغز امام سجاد(ع) در خصوص مرزبانان است.

وی ادامه داد: تمام رفتار، اجراییات، تفکر، برنامه‌ها و عملیات‌های مان در راستای دستور خداوند است، این کسوت مرزبانی مدال افتخار و روح حاکم بر مرزبانی، همان هدف خلقت انسان است، هدف خلقت همان بندگی با معرفت است، امروز در مرزبانی این اتفاق می‌افتد.

سردار رضایی با بیان اینکه افتخار ما سربازی در رکاب رهبری انقلاب است، گفت: باید بر این کسوت و این مقام مرزبانی سجده شکر به جا بیاوریم.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.