گزارش های اخیر اطلاعات زیادی را در مورد سری گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی S۲۰ فاش کرده است که قرار است در ۱۱ فوریه معرفی شود.

قیمت گوشی‌های سری "Samsung Galaxy S۲۰" افزایش یافت +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گزارش های اخیر اطلاعات زیادی را در مورد سری گوشی های پرچمدار سامسونگ گلکسی S۲۰ فاش کرده است که قرار است در ۱۱ فوریه معرفی شود.

در همین رویداد، این شرکت همچنین گوشی تاشو Z Flip Galaxy را معرفی خواهد کرد، ماکس وینباخ از توسعه دهندگان XDA اخیراً برخی اطلاعات مهم در مورد سری S۲۰ را از طریق چندین نشت فاش کرده بود. او هم اکنون قیمت های پیشنهادی Galaxy S۲۰ ۵G ، Galaxy S۲۰ + ۵G و Galaxy S۲۰ ۵G Ultra را به اشتراک گذاشته است.

قیمت و مشخصات سری Samsung Galaxy S۲۰

وینباخ فاش کرد که گلکسی S۲۰ ۵G بین ۹۰۰ و ۱۰۰۰ یورو هزینه خواهد داشت، Galaxy S۲۰ + ۵G کمی گران تر خواهد بود ، و می تواند قیمت آن بین ۱.۰۵۰ و ۱،۱۰۰ یورو باشد و در آخر Galaxy S۲۰ ۵G Ultra با قیمت ۱.۳۰۰ یورو فروخته می شود.

کشورهایی که هنوز در شبکه های ۴G قرار دارند، نسخه های ۴G گوشی Galaxy ۲۰ را دریافت می کنند و پیش بینی می شود مدل های ۴G حدود ۱،۰۰ یورو ارزان تر از انواع مدل های ۵G باشند.

گوشی های گلکسی S۲۰ ، S۲۰ + و S۲۰ Ultra طبق شایعات به ترتیب به نمایشگرهای ۶.۲ اینچی ، ۶.۷ اینچی و ۶.۹ اینچی S-AMOLED Infinity-O مجهز شده اند، سری S۲۰ از رزولوشن چهار برابر HD + ، نسبت ابعاد بلند ۲۰: ۹ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.

چیپست های موبایل Snapdragon ۸۶۵ یا Exynos ۹۹۰ بسته به بازار در سری S۲۰ قرار می گیرند، پیش بینی می شود گوشی های S۲۰ دارای حافظه قابل توجهی باشند، مدل Ultra ممکن است از حافظه ۵۱۲ گیگابایتی یا بالاتری برخوردار باشد و یک UI ۲.۰ مبتنی بر Android ۱۰ در مدلهای S۲۰ بارگذاری می شود.

S۲۰ ، S۲۰ + و S۲۰ Ultra ممکن است به ترتیب باتری هایی با ظرفیت ۴۰۰۰mAh ، ۴۵۰۰mAh و ۵،۰۰۰mAh داشته باشند، S۲۰ Ultra می تواند دارای یک دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی باشد در حالی که دو مدل دیگر احتمالا با دوربین های سلفی ۱۰ مگاپیکسلی عرضه خواهند شد.

S۲۰ ممکن است دارای یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض باشد، S۲۰ + به غیر از دوربین هایی که در S۲۰ معمولی در دسترس هستند ، از سنسور ToF اضافی نیز برخوردار است.

پیش بینی می شود Galaxy S۲۰ Ultra با یک ماژول دوربین چهارگانه همراه با یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ، یک سنسور تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی ، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی ultrawide و یک سنسور ToF نیز همراه باشد.

قیمت و مشخصات Z Flip Galaxy

همچنین ادعا شده است که Galaxy Z Flip می تواند ۱۴۰۰ یورو قیمت داشته باشد، شایعه شده که Z Flip به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED تاشو مجهز شده است و شکاف Infinity-O در این نمایشگر می تواند دارای یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی باشد.

دوربین پشتی در دستگاه ممکن است دارای لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی باشد، پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸۵۵ و باتری ۳،۳۰۰ میلی آمپر ساعتی احتمالاً باعث تقویت دستگاه می شوند، ممکن است این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۵W پشتیبانی کند و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.