معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت:بازخوانی نقش هنرمندان در احیای جایگاه واقعی کارکردهای قرآن و عترت بعنوان مهمترین محور هنر قرآنی ،از اهدافی است که باید در برگزاری نمایشگاه های قرآنی مدنظر قرار گیرد.

ضرورت بازخوانی نقش هنرمندان در احیای جایگاه واقعی کارکردهای قرآن و عترت

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق براتی در آیین افتتاح نمایشگاه آثار قرآنی استاد طالبیان در موزه آستان قدس رضوی اظهار کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اطلاع رسانی هنرمندانه اقدامات و کارهای ملی و استانی در زمینه قرآن و عترت است.
وی افزود:آشنایی جامعه در سطح ملی و استانی از توانمندیها ،دستاوردها و تجربیات موفق هنرمندان و نیز هم افزایی و ارتقای کیفی فعالیت های قرآنی در راستای حمایت از هنرمندان از اولویت های اساسی در حوزه هنر قرآنی است.
وی با تاکید بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر فعالیت های هنری قرآنی در بین آحاد جامعه گفت: ظرفیت سنجی و حمایت از شبکه نخبگان ،هنرمندان وصاحبان ایده های برتر و نیز آثار و تولیدات برجسته قرآن و عترت در سطح استان بویژه اماکن مقدس آستان قدس رضوی  از ضروریاتی است که باید همواره مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی ادامه داد: امیدواریم برپایی نمایشگاه آثار فاخر استاد طالبیان با حضور بازدیدکنندگان گام موثری در شناخت و انس بیشتر با قرآن باشد.
شایان ذکر نمایشگاه آثار فاخر استاد طالبیان از امروز لغایت ۲۲بهمن ماه از ساعت ۸ الی۱۷ در موزه آستان قدس رضوی،نگارخانه رضوی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.