یزد- رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه باید به مشکلات مردم رسیدگی شود و نباید نگرانی داشته باشند، ادامه داد: در این سفر با حضور هیات همراه مسائل و مشکلات استان در بخش های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

مشکلات مردم یزد رسیدگی و پیگیری می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: مسائل شهرستان ها توسط ۱۷ هیات همراه بررسی و اقدام لازم برای استان گرفته می شود.

وی با بیان اینکه یزد یکی از استان های قطب صنعتی و معدنی جمهوری اسلامی ایران است که در آن دین، فرهنگ و هنر به هم آمیخته و مرکزیتی برای رونق صنعت گردشگری در کشور بشمار می رود افزود: صنعت گردشگری در این استان از جمله مواردی است که می تواند به عنوان اقتصاد در حوزه گردشگری فعال باشد، منشا آثار و معرفی تمدن و در خیلی موارد راهگشای بسیاری مسائل باشد.

وی بیان داشت در این سفر دیدار  با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و  اقشار مختلف مردم ، شرکت در شورای عالی قوه قضاییه، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری و شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری در برنامه قرار دارد.

وی اظهارداشت: یزد همواره در امور مختلف در کشور در عرصه های مختلف پیشگام بوده و هست و نسبت به حل مسائل  آن بدون نگرانی بررسی و اقدام می شود.

رییس قوه قضاییه ابراز امیدواری کرد که در این سفر به برکت خون شهیدان به خصوص شهید سلیمانی بتوان اقدام های موثر برای مردم و کشور انجام داد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.