یک کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه سعادت و خوشبختی انسان در پرتو سبک زندگی رضوی شکل می‌گیرد، گفت: الگوگیری از سبک زندگی رضوی تنها راه رسیدن به آرامش است.

الگوگیری از سبک زندگی رضوی تنها راه رسیدن به آرامش است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی حسین‌زاده  در جمع ۱۰۰ زوج جوان که به دعوت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از مناطق محروم مشهد در قالب اردویی یک روزه میهمان امام رضا(ع) بودند، به بیان راهکارهای موفقیت در زندگی مشترک پرداخت و اظهار کرد: سیره اهل بیت(ع) برترین روش برای رسیدن تعالی است.
وی اخلاق، صداقت، بردباری و گذشت، صبر و تحمل، قناعت و ساده‌زیستی... را از مهمترین شاخص‌های سبک زندگی رضوی برشمرد و افزود: بنیاد خانواده‌ای که با روش سبک زندگی ائمه اطهار(ع) گره خورده باشد در برابر سختی‌ها مقاوم و مستحکم خواهد ماند.
این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) یکی از اسوه‌های معصوم و ستارگان هدایت بشر هستند که پیروی از روش و سلوک ایشان تنها راه نجات وسعادت ابدی انسان است.
قرائت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، اجرای تواشیح، مداحی و اهداء بسته‌های فرهنگی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
این گروه ۲۰۰ نفره از زائران امام هشتم(ع) پس از بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و شرکت در نماز جماعت در مهمانسرای حضرت حضور پیدا کردند و از خوان پربرکت این امام همام متنعم شدند.
یادآوری می‌شود؛ برنامه اردوی یک روزه ویژه زوج‌های جوان خراسان رضوی در قالب طرح «زندگی به سبک رضوی» به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی طراحی شده و با همکاری معاونت محرومیت زدایی، معاونت تبلیغات اسلامی، انتظامات آستان قدس رضوی و موسسه موقوفه رضوی(زائر شهر)  به صورت هفته‌ای یک روز در حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.