رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: آثار ایمان ارضی هنرمند سبزواری در خصوص بسته کامل تبلیغاتی نمایش "شاه کشی" به بخش مسابقه اقلام تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

هنرمند سبزواری به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، رضا شجاع افزود: عوامل حوزه تبلیغات تئاتر در سراسر کشور سالانه پوسترها و آثار تبلیغاتی خود را به بخش مسابقه اقلام تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ارسال می‌کنند و "ایمان ارضی" نیز امسال آثار خود را به این بخش ارسال کرد.

وی اظهار کرد: هیات انتخاب بخش مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از "قباد شیوا، مازیار تهرانی و بهراد جوانبخت" با مدیریت ابراهیم حسینی ۱۸۷ اثر از ۶۸ شرکت کننده را در این بخش بررسی و آثار ۱۲ هنرمند را شایسته حضور در بخش مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی تئاتر دانستند که اثر ایمان ارضی جزء این ۱۲ اثر است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: تئاتر "شاه کشی" به کارگردانی "محمد اکبری" از ابتدای آبان ماه به مدت ۳۰ روز در سالن "امیرشاهی" مجتمع فرهنگی – هنری سبزوار به روی صحنه رفت که کار تبلیغاتی این تئاتر نیز توسط ایمان ارضی در این سالن به نمایش درآمد و همین بسته تبلیغاتی به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر راه یافته است.  

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.