نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان خواهد بود.

 افزایش ۱۵درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۹۹/حداقل حقوق کارمندان  ۲میلیون و ۸۰۰هزار خواهد شد

حجت الاسلام نصر الله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه، حقوق کارمندان دولت در سال آینده  ۱۵درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس بند الف تبصره ۱۲لایحه بودجه حداقل حقوق کارمندان دولت با هر نوع رابطه استخدامی در سال آینده ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق با بیان اینکه حقوق بازنشستگان نیز در سال آینده ۱۵درصد افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: از این رو افرادی که با افزایش ۱۵درصدی،  حقوق آنها همچنان کمتر از ۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان باشد، با اضافه شدن میزان این کسری به  حقوق آنها به این حداقل خواهند رسید که این موضوع شامل همه کارمندان اعم از رسمی، پیمانی و قرار دادی می باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تبصره ۱۴ لایحه بودجه  که مربوط به تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی به کالاهای اساسی است هنوز در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار نگرفته است اما نگاه مجلس در این باره این است که تخصیص ارز به کالاهای اساسی باید به گونه ای باشد که بدون هیچ گونه افزایش قیمتی در اختیار مردم قرار بگیرند.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    دولت برای کارمندان شاغل بعنوان رتبه بندی یا جذ ب یا مسایل دیگر در وسط سال انجام می دهد اما برای بازنشستگان فقط درصد افزایش در اول سال چیز دیگری وجود ندارد این دولت برای فرهنگیان از سال 94 تا الان دومرحله رتبه بندی آنهم درزمان نزدیک انخابات انجام داده برای بازنشسگان فقط وعده سرخرمن بنام همسان سازی داده که در هر دومرحله برای تعدادی شامل نشده عدالت کاملا از بین رفته آقای لاریجانی یک خبر خوش نه بلکه یک خبر متوسط هم برای بازنشستگانی که غیر از درصد سال برایشان از سال 90به بعد شامل نشده بگو آقای لاریجان سرعت تورم=سرعت هواپیمای جت سرعت افزایش حقوق شاغلین= سرعت ماشین سواری سرعت افزایش حقوق بازنشستگان = سرعت مورچه
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 0
    برای بازنشستگان قبل 94افزایش 15درصدی با این تورم ارزشی ندارد دولت یک فکر اساسی باید انجام دهد