معاون منابع انسانی استانداری خراسان رضوی بر ضرورت بکارگیری ظرفیت‌های نمایشگاه شهر هوشمند در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان تاکید کرد.

ضرورت بکارگیری ظرفیت‌های نمایشگاه شهر هوشمند در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش قدس آنلاین، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، کوکب موسوی اظهار کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتالی کردن فعالیت‌ها در این نمایشگاه، تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: شرکت‌های مختلف برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم در این نمایشگاه حضور دارند که باید از دانش‌ آنها بهره بگیریم.
معاون منابع انسانی استانداری خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه با هوشمندسازی شهری فاصله زیادی داریم، بر لزوم بکارگیری فناوری‌های نوین در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید فناوری‌های نوین را به دستگاه‌های اجرایی سوق دهیم.
موسوی اظهار امیدواری کرد با امضای تفاهم‌نامه‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته با برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان بتوان از این ظرفیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استفاده کرد.
وی در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه گفت: به همت کارگروه هوشمندسازی که ذیل کارگروه دولت الکترونیک است برای تمام شرکتهایی که در این خصوص فعالیت داشتند طی جلسات مختلف در دو بعد تامین زیرساخت‌های لازم و معرفی آنها به بخش‌های خدمات‌رسان، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.
معاون منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در بحث تجاری‌سازی این حوزه فعالیت داریم و تا کنون ۳ تفاهم‌نامه فی‌مابین شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌های اجرایی امضا شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.