مدیر اموزش و پرورش بردسکن از بهره برداری اموزشگاه ۲۰ کلاسه استان قدس در این شهرستان خبر داد

آموزشگاه ۲۰ کلاسه استان قدس در دهه فجر در انابد افتتاح می شود

به گزارش  قدس آنلاین مدیر آموزش و پرورش بردسکن در جلسه ستاد دهه فجر بردسکن، گفت: در دهه فجر ۴ واحد آموزشی در سطح شهرستان افتتاح می شود که بهره برداری از آموزشگاه بزرگ آستان قدس رضوی یکی از پروژه های این شهرستان در بخش انابد است.

نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی از ملزومات مسئولین است
فرماندار بردسکن گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی از ملزومات مسئولین بیان شده است.

 مجتبی شاکری در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر امسال متفاوت تر از سال های گذشته است، چرا که اولین دهه فجر در گام دوم انقلاب اسلامی میباشد.

وی افزود: تقارن دهه فجر با ایام شهادت سردار بزرگ رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دوم اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است و همه دشمنان اسلام همت خود را جمع کردند تا آسیب خود را برای ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی وارد کنند.

شاکری با بیان اینکه شعار امسال دهه فجر "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتوی ولایت مداری، جهاد و مقاومت" می باشد، گفت: نشاط و امید با بیان اقدامات دولت که نهایتاً همه در زیر چتر نظام و انقلاب است که باید به نسل جوان بازگو شود.

وی با شاره به اینکه دشمنان تمام تلاش خود را برای تزریق ناامیدی معطوف کرده‌اند، گفت: امروز نماد دولت و نظام خدمت بی‌منت به مردم است.

شاکری اظهار داشت: امروزه در جنگ اقتصادی باعث شده که به خودباوری بیشتری برسیم و هر چه تهدیدها نیز بیشتر شود به توان مقاومت خودمان ایمان داشته و می‌آوریم، لذا در عرصه های علم و دانش و فناوری، ایران پیشتاز است.

 شاکری با اشاره به اینکه استقلال و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا به ارمغان آورده شده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اداری با تلاش بیشتر پاسخگویی همه ارباب رجوعان و خبرنگاران در ایام دهه فجر باشند.

وی گفت: در برنامه‌های دهگردشی خود بیش از ۵۰ روستا مورد بازدید قرار گرفته شده که با تمام ظرفیت های شهرستان سعی در انجام حل مشکلات داریم.

 وی با دعوت از مردم و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ افزود:راهپیمایی امسال بسیار حائز اهمیت است و همچنین انتخابات دوم اسفند ماه که افزایش سرمایه ملی را در پی خواهد داشت.

 وی ار حماسه حضور و عظمت ملت در تکریم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و حضور در راهپیمایی حمایت از سپاه و نیروهای مسلح نیز تقدیر و تشکر کرد.

در برخورد با مردم گشاده رو باشیم

حجت الاسلام امینی امام جمعه بردسکن نیز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه فجر با بیان این که در برخورد با مردم گشاده رو باشیم گفت: یکی از رسالت‌های ما مسئولین این است که کارهایی را انجام می دهیم به اطلاع مردم برسانیم و از کوچک‌نمایی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی باید به سمع و نظر مردم برسد افزود: نفوذ معنوی ایران از گذشته بیشتر شده و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سهم خودمان را باید به خوبی ایفا کنیم و مراقب نظام اسلامی باشیم.

افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی در دهه فجر

 علیرضا جنیدی در این جلسه با بیان اینکه در طول دهه مبارک فجر ۶۰ برنامه عمرانی و ورزشی با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهد شد، افزود: در همین راستا و به صورت همزمان ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیز اهدا خواهد شد.

 وی افزود: برنامه های آبروی محله، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، واکسیناسیون رایگان دامها، مسابقات بومی و محلی، پیاده‌روی خانوادگی، سرکشی از خانواده های شهدا از دیگر برنامه‌های سپاه بردسکن میباشد.

 وی گفت: همایش پرچمداران گام اول و طلایه‌داران گام دوم انقلاب نیز در شب ۲۲ بهمن نیز برگزار می‌شود.

  فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با تشکر از همه مسئولین ادارات در پاسداشت مقام سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی که همکاری و تعامل را برای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسمات راهپیمایی و گرامیداشت سردار به عمل آوردند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب می خواستند چهره انقلاب را در چهل سالگی نظام نبینند ولی افسوس این عمل را در دلشان گذاشتیم.

 جنیدی گفت: تمام خدمات انقلاب ونظام باید به سمع و نظر مردم برسد و وظیفه داریم به صورت جهادی عمل کنیم.

 وی با بیان اینکه۴ یادواره مدرسه‌ای باید در طول سال برگزار گردد، افزود: امید در دل نوجوانان و جوانان باید بیش از بیش باید رشد پیدا کند و در جریان امور ۴۰ ساله نظام قرار گیرند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.