البرز- چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز با معرفی نفرات برتر در بخش های مختلف پایان یافت.

خبرنگار قدس‌آنلاین مقام نخست بخش «تیتر» در جشنواره ابوذر را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، این مراسم پیش از ظهر امروز پنج شنبه با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز، فرمانده سپاه استان البرز، مسئولان شهری واستانی و جمعی از فعالان عرصه رسانه وفرهنگ به میزبانی تالار شهیدان نژاد فلاح کرج  برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه ظرفیت‌ حوزه رسانه زیاد است وباید  با تکیه بر آن مراقب جنگ رسانه‌ای دشمن باشیم گفت: شناخت، به‌کارگیری و سازماندهی اطلاعات در عرصه رسانه اهمیت بالایی دارد به گونه ای که امروزه می‌توان بخش مهمی از افکار عمومی را به صورت هدفمند و با کمک رسانه تغییر داد.

سردار یوسف مولایی با اشاره به اینکه رسانه می‌تواند عواطف و دوستی را به جامعه تزریق کند، افزود: رسانه همزمان می‌تواند در کنار ایجاد علاقه، عشق و نفرت را نسبت با یک موضوع یا شخص در جامعه القا کند، رسانه یک تیغ دو لبه است.

وی گفت: رسالت بسیج رسانه با بهره گیری از ظرفیت‌های استان برای سازماندهی عرصه رسانه در برابر حملات سایبری دشمن و همچنین ایجاد پدافند در این زمینه کار کند، ما نیز آمادگی داریم از تمامی ظرفیت‌های بسیج در این مورد استفاده کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز با بیان اینکه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با محوریت تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه البرز برگزار شد، گفت: استقبال فعالان رسانه ای در این دوره چشمگیر بوده است.

ابراهیم نوروزی فر افزود: پس از اعلام فراخوان در مهلت اعلام شده ۱۱۲۱ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید و در نهایت آثار برتر توسط هیئت داوران معرفی شد.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه ای ابوذر یکی از مهم ترین رویدادهای ارزشی استان است که توانایی هایی اصحاب رسانه را در حوزه خبر در محورهای مختلف نشان می دهد.

نوروزی فر از همراهی و حمایت مسئولان استانی در برگزاری این رویداد فرهنگی تقدیر کرد و گفت: مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، دستاوردهای انقلاب با رویکرد فرمایشات رهبر معظم انقلاب از جمله محورهای این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر بود.

گفتنی است مجتبی علی مردانی از خبرنگاران پایگاه خبری قدس آنلاین در بخش تیتر خبری حائز رتبه نخست در این جشنواره شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.