مسئول قرارگاه عمار گفت: آمریکا جانشین فرعون است، آنها می‎گفتند هر کس با ما نباشد و اطاعت نکند دشمن محسوب می‎شود و ترامپ هم همین را تکرار می‎کند.

آمریکا جانشین فرعون است / خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است

به گزارش قدس آنلاین: حجت‌الاسلام مهدی طائب، پنج شنبه شب در همایش گفتمان و دستاوردهای انقلاب اسلامی که در محل امام‌زاده سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار شد افزود: حاج قاسم سلیمانی از نیروهای رهبر معظم انقلاب بود و چون دست دشمنان به ایشان نمی‌‏رسید ترورش کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هر آنچه داشته به میدان آورده است، بیان کرد: اگرچه دشمن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد اما در واقع آنها از رهبر معظم انقلاب ناراحت بودند، دشمن قبل از اینکه دنبال ترور حاج قاسم باشد به دنبال زدن مقام معظم رهبری است.

مسئول قرارگاه عمار تصریح کرد: آمریکا جانشین فرعون است، آنها می‎گفتند هر کس با ما نباشد و اطاعت نکند دشمن محسوب می‎شود و ترامپ هم همین را تکرار می‎کند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه خون بهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است، افزود : اگر بخواهیم آنها را از منطقه بیرون کنیم نیازمند قدرت هستیم و  اگر قدرت نداشته باشیم دشمن لحظه‌ای برای نابودی ما درنگ نمی‎کند.

وی ادامه داد:۴۰ سال مقاومت موجب شد امام جامعه با تمام قدرت بگوید آمریکا باید از این منطقه برود و هیچ کشوری حتی جرأت نکند حرفی بزند چون یقین دارند آنها را از این منطقه بیرون خواهیم کرد و وقتی جمهوری اسلامی ایران پایگاه نظامی آمریکا  در عین الاسد را موشک باران کرد دنیا متعجب ماند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.