دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: بدون تردید مطالبه ما از دولت و وزارت امور خارجه پاسخ قاطع و مستحکم به یاوه گویی‌های انگلیس خبیث است و این پاسخ قاطع فقط یک چیز است و آن هم اخراج سفیر انگلیس.

اخراج سفیر انگلیس از ایران؛ مطالبه بسیج دانشجویی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امیررضا حضرتی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: چند هفته پیش و نزدیک به دهه اول فاطمیه، خبری قلب همه مردم ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان و منطقه را به درد آورد؛ دشمن نادان با ناجوانمردی حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک مکتب است؛ حضور ده‌ها میلیونی ملت شریف ایران و صدها هزار نفری ملت قدردان عراق و دیگر کشورهای منطقه بدون شک یکی از بی‌نظیرترین تشییع‌ها در جهان است که تاریخ به خود دیده است.

حضرتی با اشاره به اینکه آمریکا سال‌هاست در سوریه، عراق و در لبنان و افغانستان از دست قدرتمند مقاومت ضربه می‌خورد گفت: ضربه سپاه پاسداران از همه آنها بالاتر بود؛ مطالبه ما از قوای مسلح کشور و سپاه قدس همچنین جبهه مقاومت از حزب الله لبنان و انصارالله یمن تا فاطمیون و زینبیون و حشد الشعبی و دیگر گروه‌های مقاومت اسلامی در عراق و سوریه و دیگر ملت‌های منطقه تنها یک چیز است و آن هم بیرون‌انداختن این شجره ملعونه یعنی آمریکا جهانخوار از منطقه.

حضرتی گفت: برگزاری بزرگترین راهپیمایی ضد آمریکایی در عراق نشانه‌ای ملموس از این نفرت ملت‌های منطقه از آمریکاست و ملت عراق و گروه‌های مقاومت اسلامی این کشور و همچنین جریان‌های سیاسی و فعال آنها باید وحدت خود را حول خروج آمریکا از منطقه حفظ کنند و این مبارزه را تا خروج کامل این شیطان بزرگ و ریشه کن کردن این شجره ملعونه از منطقه ادامه دهند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: نیروهای مسلح، خط قرمز ما هستند؛ اینها هستند که سایه جنگ را از روی کشور برداشته‌اند؛ کسانی که به عکس سردار رشید ما هتک حرمت می کنند در راه دفاع از کشور خود هیچ کاری نکردند و نمی‌کنند بدون شک هیچ کس نمی‌تواند خللی در اعتماد و ارادت ملت ایران به قوای مسلح ایجاد کند.

حضرتی با بیان اینکه بدون شک ملت ما قدردان زحمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر قوای مسلح کشور هستند خاطرنشان کرد: اما در بحث این هتک حرمت‌ها، نباید یک مسئله مهم را فراموش کرد و آن هم  حضور سفیر انگلیس در این اجتماعات بود؛ آنها این روزها وقاحت را به اوج رسانده و پس از ترور ناجوانمردانه حاج‌قاسم توسط شیطان اکبر، شیاطین اصغر از خانه‌های خود بیرون آمده و در حمایت از آمریکایی مستکبر لجن‌پراکنی می‌کنند.

وی تاکید کرد: بدون تردید مطالبه ما از دولت و وزارت امور خارجه پاسخ قاطع و مستحکم به این یاوه گویی‌های انگلیس خبیث است و جلوگیری از عدم تکرار این گستاخی و دخالت در امور سیاسی کشور عزیزمان ایران است؛ بدون شک این پاسخ قاطع فقط یک چیز است و آن هم اخراج سفیر انگلیس تا به دنیا نشان دهیم نخواهیم گذاشت کشورهای دیگر حتی ذره‌ای در استقلال سیاسی ما خدشه وارد کنند.

وی در ادامه با اشاره به مباحث اقتصادی با عنوان اینکه مجلس شفاف‌ به مردم بگوید برای قوی شدن اقتصاد کشور چه عملکردی داشته است؟ تصریح کرد: مردم عزیز باید برای قوی شدن خودمان دست به کار شویم؛ باید فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را در مساجدمان، خانه‌ها، کلاس‌های درس، مدرسه و دانشگاه و محل‌های کارمان بین همه اقشار مردم به یک گفتمان عمومی تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.