خراسان شمالی-استاندار خراسان شمالی با اشاره به ایجاد دفتر توسعه تجارت خارجی استان در کشور ترکیه این دفتر را بعنوان خانه تجار و صنایع خراسان شمالی نامگذاری کرد و گفت: به غیر این مورد، نباید ورود شخصی به این مسئله داشت.

دفتر تجارت خارجی خراسان شمالی در ترکیه، خانه تجار و صنایع خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی دکتر محمد علی شجاعی در نشست با تجار و اعضای اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: ایجاد دفتر توسعه تجارت خارجی استان در ترکیه قطعی است اما باید مسیر این ایجاد و راه اندازی آن تسهیل شود تا مسیر توسعه برای ما بازگشایی شود.

وی افزود: وقتی هم افزایی وجود داشته باشد شاهد سود چندین برابری خواهیم بود و حتی می توان در کشورهایی همچون آذبایجان، چین، روسیه و سایر کشورها بازار هدف داشت اما هدف از ایجاد این دفتر رونق تجارت استان است.

شجاعی بر شیوه اجرا و مشارکت مدیران متولی جهت ایجاد این دفتر تاکید کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت ها و توانمندی های بازرگانان استان و کشور ترکیه بهره مند شد و لازمه این کار، داشتن نگاه جمعی و هم افزایی بازرگانان است ضمن اینکه استانداری نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مکان دفتر در استانبول ترکیه باید قابل رقابت با سایر شرکت ها باشد زیرا فضای رقابتی در این کشور بسیار بالاست پس باید بیشتر بر محل این دفتر تمرکز کرد و نگاهی ایده آل و آرمانی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.