گیلان- مشترکین محترمی که تا ۲۱ بهمن همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام نمایند به قید قرعه از جوایز خوش حسابی بهره مند خواهند شد.

جایزه خوش حسابی به مناسبت ۲۹ امین سالروز تاسیس شرکت های آب و فاضلاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ؛ مشترکین محترمی که تا ۲۱ بهمن همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به پرداخت قبوض آب خود اقدام نمایند به قید قرعه از جوایز خوش حسابی بهره مند خواهند شد.

اولین دوره جوایز خوش حسابی به مشترکینی که در سالروز تأسیس شرکت های آب و فاضلاب قبوض آب بهاء خود را پرداخت نمودند با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان دو دستگاه تبلت اهداء شد.

بنا به این گزارش سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح اهداف برگزاری قرعه کشی بین مشترکین خوش حساب این شرکت افزود: سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب بهانه ای بود برای تقدیر از مشترکین خوش حساب شرکت که با پرداخت به موقع قبوض آب بهاء با آبفای گیلان همکاری دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در ادامه گفت: با برگزاری اولین دوره اهداء جوایز خوش حسابی به مشترکین، این دوره تا ۲۱ بهمن ماه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت و روزانه به قید قرعه یک نفر برنده خوش حسابی شرکت آب و فاضلاب در همان روز خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اسامی برندگان بصورت هفتگی اعلام خواهد شد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان وظیفه تأمین آب سالم و بهداشتی مشترکین را بر عهده دارد و امیدواریم ارتباط و تعامل دو طرفه علاوه بر تداوم خدمات، موجب ارتقا ارائه شایسه آن  نیزشود.

گفتنی است ؛ ثبت شماره همراه برای شرکت در طرح حذف قبوض کاغذی به عنوان امتیاز مازاد محاسبه می گردد.  #۱۲۲*۶۶۵۵*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.