خوزستان- مدیرعامل فولاد خوزستان در بازدید از نمایشگاه کتاب خوزستان با اشاره به تامین بیش از ۸۰ درصد مواد اولیه از داخل کشور، گفت: تحریم‌ ها تاثیری در تولید این شرکت نداشته و گلوگاه تحریم را تبدیل به فرصت کردیم؛ اما در بحث صادرات در بعضی حوزه‌ ها با مشکل مواجه هستیم.

تحریم ها تاثیری در تولید نداشته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب  خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین بیش از ۸۰ درصد مواد اولیه شرکت فولاد از داخل کشور، گفت: تحریم‌ ها تاثیری در تولید این شرکت نداشته و گلوگاه تحریم را تبدیل به فرصت کردیم؛ اما در بحث صادرات در بعضی حوزه‌ ها با مشکل مواجه هستیم.

محمدی با بیان اینکه این شرکت در ۲ حوزه تولید و مسئولیت های اجتماعی تاکنون فعالیت های خوبی داشته است تصریح کرد: در بخش تولید اکنون با تمام ظرفیت مطابق با سند چشم انداز پیش می رویم و در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز خدمات خوبی را در مناطق محروم ارائه کرده ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: رسانه‌ ها در سال رونق تولید و در کنار شرکت های تولیدی از عوامل موثر در موفقیت های به دست آمده حوزه صنعت بوده اند؛ امید است بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها این مسیر را به نحو مطلوب ادامه دهیم.

محمدی تاکید داشت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد مواد اولیه خود را از داخل کشور تامین می کنیم؛ تحریم‌ ها تاثیری در تولید این شرکت نداشته و گلوگاه تحریم را تبدیل به فرصت کردیم؛ اما در بحث صادرات در بعضی حوزه‌ ها با مشکل مواجه هستیم.

وی برخی از موانع تولید را در داخل دانست و اضافه کرد: این موضوع به تنهایی به معضلی برای ما تبدیل شده که امیدواریم مسئولان همت کنند تا این موانع داخلی نیز برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.