تیم مچ‌اندازی خراسان رضوی در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور و انتخابی تیم ملی با کسب ۱۰ مقام تیمی برای نخستین بار بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد.

خراسان رضوی قهرمان مچ‌اندازی کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: ورزشکاران خراسانی در مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی کشور پنج مقام قهرمانی، چهار نایب قهرمانی و یک مقام سومی به دست آوردند.

سروش پورآزاد افزود: این مسابقات از دوم بهمن با عنوان "جام فجر و یادواره سردار سرفراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی"  با حضور ۴۲۰ ورزشکار از ۲۱ استان در بخشهای جوانان، امید، بزرگسال، پیشکسوتان و معلولان، در جدول راست دست، چپ دست و اورال در مشهد آغاز شد و شب گذشته به پایان رسید.

وی ادامه داد: در پایان رقابتها در بخش تیمی "راست دست جوانان" بعد از خراسان رضوی، تیمهای گلستان و فارس دوم و سوم شدند. در رده سنی امید راست دست هم بعد از خراسان رضوی، گلستان و اصفهان بر سکوی دوم و سوم ایستادند. در رده سنی معلولان همین خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان غربی و در رده سنی بزرگسالان، گلستان، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب نخست تا سوم شدند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: در بخش چپ دست معلولان نیز تیمهای خراسان رضوی، فارس و یزد عناوین برتر را از آن خود کردند و در رده سنی امید این رشته نیز تیم گلستان بر سکوی نخست ایستاد،  خراسان رضوی دوم شد و تیم اصفهان به مقام سوم دست یافت.

وی افزود: خراسان رضوی در رده جوانان بخش معلولان هم مقام قهرمانی را از آن خود کرد،  تیم تهران نایب قهرمان شد و تیم چهار محال و بختیاری بر سکوی سوم قرار گرفت. در بخش بزرگسالان هم تهران، گلستان و خراسان رضوی به ترتیب عناوین برتر را از آن خود کردند. در بخش تیمی پیشکسوتان دست چپ و راست هم تهران به مقام قهرمانی دست یافت. خراسان رضوی دوم و اصفهان سوم شد.

بیست و دومین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی از دوم بهمن به مدت سه روز در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.