زمزمه کناره‌گیری مجیدی از استقلال پیش از سفر به امارات و اتفاقاتی که رخ داد در اردوگاه آبی به گوش می‌خورد. مجیدی از وضع به وجود آمده که ناچار است به جای تهران در امارات مقابل الکویت قرار بگیرد به شدت دلخور و نگران است.

حمیدرضاعرب/

 زمزمه کناره‌گیری مجیدی از استقلال پیش از سفر به امارات و اتفاقاتی که رخ داد در اردوگاه آبی به گوش می‌خورد. مجیدی از وضع به وجود آمده که ناچار است به جای تهران در امارات مقابل الکویت قرار بگیرد به شدت دلخور و نگران است. فرهاد در مصاحبه‌ خود به نقد این وضعیت پرداخت و با اینکه این سؤال هم در مقابل خودش وجود دارد که با وجود شناخت عمیق از شرایط استقلال چرا این‌گونه علیه مدیران این باشگاه جبهه گرفته اما زمزمه کناره گیری خودش نیز به گوش می‌رسد. راوی می‌گفت فرهاد حتی قصد داشت پس از قطعی شدن حضور استقلال در کشور ثالث از سمت خود کناره گیری کند اما به دلیل وضعیت سختی که استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کند از این اقدام دست کشید تا بیش از این آبی‌ها لطمه نخورند. اما هیچ بعید نیست که مجیدی پس از بازگشت تیم از امارات به باشگاه برود و با طرح انتقادهای خود خواستار کناره گیری از سمتش شود. استقلال با مصیبت‌های متعددی دست و پنجه نرم می‌کند و در هفته‌ای که گذشت به دلیل نداشتن زمین تمرین چند جلسه را بدون تمرین پشت سرگذاشت. یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال می‌گفت: اساساً حضور مجیدی نامجو مطلق به عنوان یکی از دستیاران مجیدی نشأت گرفته از همین موضوع است وهیچ بعید نیست که آقا مجیدی در صورت جدایی فرهاد، جایش را بگیرد وسرمربی استقلال شود.

مجیدی: آمدم تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو به دی‌بیاسی ندهند.

مجیدی در مطلبی که در کانال تلگرامی خودش گذاشته است می‌گوید: صد بار گفتم برای پلی‌آف به زمین بی‌طرف برویم و در جریان مسابقات با رایزنی حق میزبانی را پس بگیریم اما نخواستند به نظر ما اهمیت بدهند. پیروزی این بود که بازی پلی‌آف استقلال در تهران برگزار می‌شد. جالب اینکه همه ایران درباره این موضوع نظر دادند اما به نظر مربیان و بازیکنان تیم‌ها اهمیت ندادند! وی افزود: خبر واقعی این است که گوشت قربانی استقلال است، مدام از عزت استقلال حرف زدند اما نگفتند که آیا عزت استقلال این است که در سه چهار روز گذشته دربه در یک تکه زمین سبز باشد؟ آیا این خفت نیست که تیم من زمین ندارد تمرین کند!؟

مجیدی با اشاره به قبول سرمربیگری آبی‌ها می‌گوید: به روی مبارکشان هم ‌نمی‌آورند که اگر من نیامده‌ بودم یک میلیون و ۵۰۰ هزار یوروی آقای دی‌بیاسی را از کجا تهیه می‌کردند که الان نتوانستند ۲۰۰ میلیون تومان به پیمانکار زمین باشگاه انقلاب بدهند تا ما دربه در زمین تمرین نباشیم!؟ از کجا می‌خواهید شکایت‌ها و طلب‌های بویان و شفر و استراماچونی و... را پرداخت کنید؟ بودجه ۷۵۰ هزار یورویی استراماچونی که به وکیل او قولش را داده بودند، کجاست که پاتوسی به خاطر ۵۰ هزار دلار بیشتر به تیم دیگری رفت!؟

دستگاه جی‌پی‌اس در این باشگاه اجاره‌ای است! دو روز قبل آمده بودند به خاطر ۵۰ میلیون تومان دستگاه را ببرند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.