خوزستان- مسئول برگزاری برنامه‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به عنوان یک راهکار عملی در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و گسترش فرهنگ مطالعه تأثیرگذاری قابل‌توجهی دارد.

نمایشگاه کتاب راهکاری عملی در پیشبرد اهداف فرهنگی است

نسرین بیگدلی مسئول برگزاری برنامه‌های جنبی چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با تاکید بر این مهم که بسترسازی فرهنگی برای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در کشور، نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و منطقی است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به عنوان یک راهکار عملی نه تنها در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و گسترش فرهنگ مطالعه، تأثیرگذاری قابل‌توجهی دارد، بلکه مورد استقبال اهالی فرهنگ و صاحبان خرد نیزاست.

وی برگزاری نمایشگاه را پیوندی‌ میان صاحبان اندیشه و مخاطبانِ ایده‌های نو و خلاقانه دانست و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در راستای برگزاری مستمر نمایشگاه های بین المللی کتاب در امتداد توسعه ی تفکر و اندیشه ی والای صاحبان قلم، در کنار برپایی چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب استانی برنامه هایی را در زمینه‌هایی مختلف ادبی، فرهنگی و هنری با حضور فرهیختگان، استادان، شاعران، نویسندگان، پژوهشگران و هنرمندان مطرح سراسر کشور و همچنین استان خوزستان رقم زده است.

بیگدلی تصریح کرد:هدف ما گسترش سطح آگاهی های عمومی و رویکردی متفاوت به افزایش سطح کیفی نمایشگاه بود که با برنامه‌ریزی‌های صحیح و نظر جمعی، رضایت‌مندی اکثر مخاطبان و علاقه‌مندان را دربر داشته است.

این مسئول هدف اصلی برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی، راضمن ارج‌نهادن به اندیشه‌ی والای مخاطبان، رضایت‌مند حداکثری آنان نیز برشمرد و عنوان کرد: تداوم و تقویت این نشست‌های تخصصی، مستلزم حمایت و علاقه‌ی مخاطبان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.