خراسان شمالی- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از بارش برف در اکثر محورهای ارتباطی استان و لغزندگی جاده ها خبر داد.

تردد در محور جرگلان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اشاره به بارش شدید برف در بعضی از نقاط استان خراسان شمالی، اظهار داشت: در محور راز و جرگلان برف شدید در حال بارش است و رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و برای تردد در محور جرگلان نیز بدون استفاده از زنجیر چرخ تردد امکان پذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ ممانعت می کند، خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می رود در مسیر تردد خود، همواره با سرعت مطمئنه حرکت کرده و نهایت همکاری را با تمامی نهادهای خدمات رسان در سطح محورهای مواصلاتی داشته باشند.

سرهنگ حسین زاده افزود: رانندگانی که قصد سفر در محورهای ارتباطی استان را دارند، حتما از سالم بودن چراغ های خودرو مطمئن شوند و با چراغ روشن حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان تاکید کرد: با تلاش عوامل راهداری و ماموران امدادی خوشبختانه هم اکنون تردد در محور های بجنورد، شیروان، فاروج، گرمه و جاجرم و همچنین محور چمن بید به جنگل گلستان روان بوده و هیچ گونه مشکلی در خصوص ترافیک نپتا کنون نداریم.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: حتی الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنید، باک خودروی خود را کاملا پر و از سالم بودن بخاری و برف پاکن های خودرو مطمئن باشید و پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشید تا ان شاءالله سفری بی خطر داشته باشید.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.