روابط عمومی معاونت توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری مشهد در رابطه با میهمانی حاشیه‌ساز مجازی‌ها در مشهد گفت: شرکت نرم‌افزاری «کیا کوشیار رایانه» از طرف سازمان فاوای شهرداری کرج اسپانسر آن برنامه بوده که بنرها و کاتالوگ‌هایش را هم در آن برنامه توزیع کرده است و ربطی به شهرداری مشهد ندارد.

میهمانی حاشیه‌ساز مجازی‌ها در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، این روزها انتشار تصاویر برگزاری یک میهمانی حاشیه‌ساز و پذیرایی شیشلیک در فضای مجازی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی مردم در مشهد ، باعث ایجاد سروصدای بسیاری شده است، به طوری‌که بسیاری از اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی در قالب توئیت و پیام‌هایی انتقاد خود را نسبت به برگزاری مراسم‌های این چنینی اعلام کردند.

پس از پیگیری بسیار برای مشخص شدن جزئیات این برنامه مسؤول روابط‌عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد  گفت: این میهمانی مربوط به شهرداری مشهد نبود بلکه یک شرکت نرم‌افزاری اسپانسر برگزاری این مراسم بوده است.

علی باغ‌دولابی افزود: شرکت نرم‌افزاری «کیا کوشیار رایانه» از طرف سازمان فاوای شهرداری کرج اسپانسر آن برنامه بوده که بنرها و کاتالوگ‌هایش را هم در آن برنامه توزیع کرده است و ربطی به شهرداری مشهد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تنها تعدادی از اعضای شهرداری مشهد مانند سایر میهمانان که از سرتاسر ایران در آن حضور داشتند، فقط به عنوان میهمان در این میهمانی شرکت کرده‌اند!

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.