۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 689798

تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری یک گله برابر میزبانش پیکان، نیم فصل دوم را پیروزی آغاز کرد.

هفته هفدهم: پیروزی نساجی و تساوی در سیرجان

قدس آنلاین:  در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پیکان از ساعت ١۵:٣٠ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار نهایت با برتری یک بر صفر نساجی به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار با وجود اینکه پیکانی‌ها بهتر از حریف عمل کردند و یکی دو موقعیت گل به دست آوردند اما این شاگردان مهاجری بودند که به گل رسیدند. در دقیقه ٣۶ حجت حق‌وردی درون محوطه جریمه پیکان روی علی شجاعی مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در این ادامه حامد شیری با استفاده از این فرصت تک گل تیمش را به ثمر رساند.

با این نتیجه نساجی ١٩ امتیازی شد و در رده دهم جدول باقی ماند. در مقابل پیکان نیز با ١٣ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

همچنین دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سایپا از ساعت ۱۵:۳۰ و در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را یونس شاکری (۳۹) برای گل‌گهر و امیرحسین حسین‌زاده (۶۳) برای سایپا به ثمر رساندند. بازیکنان گل‌گهر در دو صحنه اعتقاد داشتند که داور باید برای آنها خطای پنالتی اعلام می‌کرد.

سایپا با این نتیجه ۱۵ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت. گل‌گهر نیز با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.