گوشی هوشمند Mi ۱۰ شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

شیائومی Mi ۱۰ با اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه می شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گوشی هوشمند Mi ۱۰ شیائومی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این اطلاعات توسط Lei Jun مدیرعامل و بنیانگذار این برند منتشر شده است، جون در ادامه افزود که این شرکت سنت همیشگی خود را در زمینه راه اندازی گوشی های هوشمند آینده با جدیدترین پردازنده های اسنپدراگون ادامه خواهد داد.

گوشی Mi Mix ۲S با اسنپدراگون ۸۴۵ SoC به بازار عرضه شد ، در حالی که Mi ۹ با اسنپدراگون ۸۵۵ معرفی شد، این شرکت همچنین ۱۰ گوشی هوشمند با قابلیت ۵G را در سال ۲۰۲۰ راه اندازی خواهد کرد. گوشی هوشمند Mi ۱۰ آینده نیز از ۵G پشتیبانی می کند و درمجموع این برند بیش از ۴۲۷ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است که از پردازنده‌های اسنپدراگون بهره می‌برند.



مشخصات Xiaomi Mi ۱۰

گوشی هوشمند Mi ۱۰ یک نمایشگر OLED ۶.۵ اینچی با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را پشتیبانی خواهد کرد. همانطور که در بالا گفته شد ، سخت افزار این دستگاه توسط Snapdragon ۸۶۵ octa-SoC تغدیه می شود که احتمالاً دارای ۱۲ گیگابایت رم است که با سه ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت ، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی همراه است.

انتظار می‌رود پشت دستگاه میزبان یک دوربین چهارگانه باشد و به احتمال زیاد این پیکربندی شامل یک سنسور اولیه ۱۰۸ مگاپیکسل ، یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی ، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی باشد.



علاوه بر این ، گوشی هوشمند ژیائومی ممکن است دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۸ واتی باشد، همچنین پیش بینی می‌شود اندروید ۱۰ را با رابط کاربریMIUI ۱۱ اجرا کند.

نسخه Pro این اسمارت فون نیز به احتمال زیاد رونمایی می شود و گمان می رود از پشتیبانی شارژ سریع ۶۵W برخوردار باشد. همچنین می‌تواند سرعت تجدید ۱۲۰Hz و پیکربندی دوربین عقب ۱۰۸MP + ۲۰MP + ۱۲MP + ۵MP را همراه داشته باشد، این اطلاعات به صورت رسمی اعلام نشده است و ممکن است جزئیات دیگری در این گوشی هوشمند استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.