شرکت Lenovo از تبلت جدیدی به نام Lenovo Tab M۱۰ REL در هند رونمایی کرده است.

Lenovo Tab M۱۰ REL تبلتی برای استفاده خانوادگی +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، شرکت Lenovo از تبلت جدیدی به نام Lenovo Tab M۱۰ REL در هند رونمایی کرده است، Tab M۱۰ REL که برای استفاده خانوادگی طراحی شده است دارای صفحه نمایش بزرگی است و در جلوی آن به بلندگوهای دوتایی مجهز شده است. علاوه بر این ، تبلت هم نازک و هم سبک است. این دستگاه در حال حاضر برای خرید از طریق Flipkart با قیمت اولیه ۱۳،۹۹۰ روپیه آماده است.

مشخصات Lenovo Tab M۱۰ REL

تبلت جدید Lenovo Tab M۱۰ REL در اندازه ۲۴۲ x ۱۶۸ x ۸.۱ mm و وزن آن در حدود ۴۸۰g است. اندازه نمایشگر IPS LCD آن ۱۰.۱ اینچ است، دوربین این تبلت از وضوح کامل HD + با وضوح ۱۲۰۰ ، ۱،۹۲۰ پیکسل و روشنایی ۳۲۰ نیتی بهره می برد و این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ به همراه ۳ گیگابایت رم تغذیه می شود.



Tab M۱۰ REL دارای دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است و در پشت آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. این تبلت از باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که تا ۱۲ ساعت امکان پخش ویدیو را دارد.

تبلت Lenovo یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در اختیار شما قرار می دهد و دارای شکاف اختصاصی برای اضافه کردن کارت میکرو اس دی است و سیستم عامل Android ۹ Pie در دستگاه از قبل بارگذاری شده است. برای بچه ها ، این دستگاه با یک ضربه گیر مقاوم در برابر شوک و حالت Kids ارائه می شود که محتوای دلخواه را برای کودکان ارائه می دهد و در بخش امنیت ، تبلت به ویژگی تشخیص چهره مجهز است، در ضمت دستگاه از تماس های صوتی پشتیبانی نمی کند.

از ویژگی های اتصالات موجود در تبلت می توان به ۴G LTE ، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac ، Bluetooth ۴.۲ ، GPS ، USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد و برای یک تجربه صوتی فراگیر ، این دستگاه به بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos در جلو مجهز شده است.

Lenovo Tab M۱۰ REL به صورت تک رنگ Slate Black و با ضمانت یک ساله عرضه می‌ شود و قیمتی برابر با ۱۳،۹۹۰ روپیه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.